خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام «موسوی‌فرد» گفت: پیشرفت علمی کشور در تمام عرصه‌ها کلید قدرت و استحکام درونی انقلاب اسلامی است که توسط دانشگاه‌ها محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۸۱۲۲
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

حجت‌الاسلام «سیدمحمدنبی موسوی‌فرد» امروز در نشستی با دانشجویان که به مناسبت روز دانشجو در آمفی تئاتر دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار داشت: جنبش دانشجویی در حوادث گوناگون پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته است به گونه‌ای که اندکی بعد از پیروزی انقلاب با تسخیر سفارتخانه آمریکا برای همیشه به عمر لانه جاسوسی پایان دادند که بنا بر فرمایش امام خمینی (ره) انقلاب دوم توسط این جنبش اتفاق افتاد.

وی افزود: دانشجویان در تحولات سیاسی، اجتماعی، صیانت از حقوق هسته‌ای ایران و دوران جنگ تحمیلی نقش برجسته‌ای را در کشور ایفا کردند.

‌موسوی‌فرد ادامه داد: پیشرفت علمی کشور در تمام عرصه‌ها کلید قدرت و استحکام درونی انقلاب اسلامی است که توسط دانشگاه‌ها محقق می‌شود.

امام جمعه اهواز گفت: پرداختن به علم در حال و آینده از مطالبات نظام اسلامی از دانشگاهیان است که اصلی‌ترین میدان رقابت برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، پیشرفت کشور و حل مشکلات اقتصادی است.

این مسئول با اشاره به این که مطالبه‌گری عمیق و مطابق با دستورات شرع مقدس نتیجه بخش خواهد بود، گفت: هر چقدر مطالبه عمیق‌تر مطرح شود بهتر و جدی‌تر مورد توجه قرار می‌گیرد چون اگر سطحی شکل بگیرد دانشجو بهانه گیر تلقی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص بیان مطالبات مردم و ایجاد تحول در نماز جمعه بیان داشت: موضوعاتی مانند عدالتخواهی و فساد ستیزی هفته‌هاست که در خطبه‌های نماز جمعه مطرح می‌شود و از دانشجویان تقاضا دارم به کمک ما بشتابند و حلقه مفقوده در خطبه‌های نماز جمعه را بیان کنند تا مطابق مصلحت نظام تذکر داده شود.

وی در ادامه در خصوص شایعه دخالت در انتصابات متذکر شد: شک نکنید ما در انتصابات در استان دخالت نکرده و نمی‌کنیم و مطرح شدن این موضوع شایعه‌ای بیش نیست. ۴۰ کارگروه در دفتر نماز جمعه اهواز تشکیل شده که بخشی از آنها مربوط به جوانان است و دانشجویان می‌توانند ایده‌های خود را در این کارگروه‌ها مطرح کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها