آصفری گفت: امروز ملت ایران با وحدت و یکپارچه پشتیبان تیم مذاکره کننده و دولت هستند و انتظار دارند در برابر زیاده خواهی های آنریکائی ها تسلیم نشوند و کوتاهی نکنند.
کد خبر: ۹۳۹۸۱۷۹
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، گفت: برداشتن و لغو تحریم ها خواسته ملت ایران از طرف های مذاکره کننده است و امروز آمریکائی ها باید متوجه این‌شده باشند که در این مرحله از مذاکرات ایران با جدیت به دنبال خواسته خود است.
 
وی افزود: آمریکائی ها باید بدانند اگر در این مرحله از مذاکرات بخواهد به وعده های خود در برجام عمل نکند ایران تصمیمات جدی اتخاذ خواهد کرد و مجلس در این راستا اقدام راهبردی انجام می دهد.
 
نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس اظهار کرد: توسعه و سرعت بخشیدن به فعالیت های هسته ای ایران که قطعا به نفع آمریکائی ها نخواهد بود تصمیم ایران در صورت عمل نکردن طرف مقابل به تعهدات است و بهتر است آمریکائی ها در این مرحله از مذاکرات عاقلانه رفتار کنند.
 
وی با بیان اینکه آمریکائی ها نباید از خودشان رفتاری نشان دهند که باعث ترک کردن میزمذاکره توسط ایران شوند،گفت:در این صورت قطعا تصمیماتی که اتخاذ خواهد شد برگشت پذیر نخواهد بود.
 
آصفری ادامه داد: امروز ملت ایران با وحدت و یکپارچه پشتیبان تیم مذاکره کننده و دولت هستند و انتظار دارند در برابر زیاده خواهی های آنریکائی ها تسلیم نشوند و کوتاهی نکنند.
 
وی اضافه کرد: در صورت عدم لغو تحریم ها قطعا مجلس شورای اسلامی با قید فوریت تصمیماتی می گیرد و قطعا امکان بازگشت به میز مذاکره به آسانی امکان پذیر نخواهد بود و به نفع طرف مقابل نیست.
 
نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس با اشاره به اینکه بازار اقتصادی امروز در جمهوری اسلامی بسیار گسترده و از ظرفیت های خوبی برخوردار است،گفت: کشورهای اروپایی می توانند از این بازار استفاده کنند و نباید این فرصت را از دست بدهند.
 
وی خاطر نشان کرد: دیوار بی اعتمادی که بین آمریکا و ملت ایران ایجاد شده توسط خود آمریکائی ها بوده و این دیوار بابرداشتن تحریم ها کاهش می آید.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات