با حضور مردم ومسئولان در شهرکرد برگزارشد؛

آیین استقبال از خانواده شهید کرمانی

مراسم استقبال از خانواده معظم شهید تازه تفحص شده کرمانی "محمدعلی کرباسی راوری" با حضور مسئولان و مردم ولایتمدار بام ایران در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۸۲۱۱
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در آیین استقبال از خانواده شهید تازه تفحص شده در بدو ورود به شهرکرد، گفت: امینت، آسایش، عزت، آرامش و سربلندی امروز کشور مدیون فداکاری و ایثار شهداست، شهیدانی که جان خود را فدا کردند تا امنیت در این کشور حاکم شود.

جعفر مردانی با بیان اینکه تمامی مردم شهید پرور استان چهارمحال و بختیاری امروز خانواده شهید کرباسی محسوب می‌شوند، افزود: مزار این شهید بزرگوار در شهرستان اردل قرار دارد و اکنون فرزند تمامی پدران و مادران این استان و برادر تمامی خواهران و برادران است.

وی گفت: یادواره شهید گرانقدر محمدعلی کرباسی امشب همراه با اقامه ی نماز مغرب و عشاء در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد  و فردا در شهر اردل برگزار می‌شود.

شایان ذکراست: سرباز شهید "محمدعلی کرباسی راوری"متولد سال ۱۳۴۰ در کرمان با لشکر ۲۱ حمزه به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد.

این شهید والامقام ، در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در عملیات "بیت المقدس" به شهادت رسید و پیکر پاکش و مطهرش در منطقه جا ماند،پیکر شهید "محمدعلی کرباسی راوری"در سال۱۳۹۰ به عنوان شهید گمنام در شهرستان اردل پس از مراسم تشیع با حضور پر شور مردم و مسئولان، به خاک سپرده شد که با آزمایش DNA هویت وی مشخص شد.

ارسال نظرات