خبرهای داغ:
نهاوند-سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند گفت: خبرنگاران زبان گویای دغدغه‌های مردم هستید و ما پذیرای هرآنچه که از مردم به شما منتقل می‌شود، هستیم.
کد خبر: ۹۳۹۸۲۳۵
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر سلگی در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه به تعامل و همکاری با رسانه ها برای پیشرفت و توسعه شهرستان اعتقاد دارم، اظهار داشت: شما خبرنگاران زبان گویای دغدغه‌های مردم هستید و ما پذیرای هرآنچه که از مردم به شما منتقل می‌شود، هستیم تا مد نظر قرار داده و در همان راستا اقدام کنیم.

وی گفت: قصد دارم در جایگاهی که هستم به کمک مردم در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان نهاوند گام بردارم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد و ریشه فساد مالی و اداری را به کمک شما اصحاب رسانه و مردم خواهیم خشکاند.

سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند افزود: همکاری رسانه‎ها با مجموعه مدیریتی شهرستان در تحقق اهداف عالی نظام و دولت سیزدهم در نهاوند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز دانشجو بیان داشت: ۱۶ آذر ماه روز پاسداشت استکبارستیزی است و این روز را به اصحاب علم و اندیشه، جوانان و دانشجویان عزیز تبریک عرض می‌کنم.

سلگی افزود: روز دانشجو، روز اعلام اعتقاد به نسلی است که نقشی اساسی و بنیادی در توسعه و پیشرفت ایران اسلامی داشته و دارد، این نسل با آگاهی برای ارتقای روز افزون معرفت، عزم خود را جزم کرده و کمر همت برای فتح سنگرهای علم و دانش بسته‌اند.

وی تصریح کرد: در شرایط اقتصادی فعلی حاکم بر جامعه خدمت‌رسانی به مردم نیازمند همدلی، انسجام و وحدت است که در شهرستان نهاوند این موضوع با وجود ظرفیت‌های فراوان به خصوص در منابع انسانی به خوبی رقم خورده است.

سرپرست فرمانداری نهاوند با تقدیر از مردم نهاوند در همراهی مجموعه مدیریتی شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا افزود: برای عدم ورود به بحران همچنان نیازمند همراهی مردم عزیز هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات