خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: دانشجویان پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی روشنگری کنند.
کد خبر: ۹۳۹۸۲۷۲
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹

 حجت الاسلام مهدی رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سلماس، اظهار کرد: آینده‌ی کشور ما به انسان های متخصص در شاخه های مختلف علمی نیاز دارد و دانشجو باید به لحاظ رشته‌ تخصصی خود معدل الف باشد، دانشجوی برتر باشد و اخلاق و رفتار او هم باید معدل الف باشد.

 وی در ادامه به نقش تبیینی دانشجویان اشاره کرد و گفت: نقش روشنگری در فضای سیاسی کشور به عنوان یک رسالت اصلی توسط مقام معظم رهبری خواسته شده، وظیفه ای است که باید به درستی انجام شود و قطعا بدون توجه به اصول تشکیلاتی و الزامات حاکم بر مفهموم گفتمان سازی و بدون توجه به مهارت های ارتباطی با مردم، در عرصه گفتمان سازی نمی توان روشنگری درست، دقیق و اثرگذار در امور جامعه را داشت.

 این مسئول افزود: این مبانی اندیشه به عنوان مبنای حرکت ما در همه نقش آفرینی ها است و یکی از مواردی که از همه ی دانشجویان ارزشی انتظار می رود، فعالیت در حوزه ی سیاسی است و اینکه دانشجو باید نسبت به آینده و اداره کشور دارای دغدغه باشد، اصول و ارزش های اسلامی را مدار حرکت کشور و اداره کشور بداند و تلاش کند تا این مبانی را برای عموم مردم تبیین کند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس در خصوص وظیفه تبیینی دانشجویان با اشاره به آیه ۵۲ سوره فرقان، گفت: این آیه به جهاد فرهنگی اشاره می‌کند و پیامبر مامور به جهاد فرهنگی بود.

  رضایی در خصوص جهاد، تاکید کرد: جهاد انواع متعددی دارد و علاوه بر جهاد مسلحانه جهاد فرهنگی هم داریم که در قران از آن به جهاد کبیر یاد شده و از اعظم جهادهایی است که خداوند به ما دستور فرموده است.

 انتهای پیام

ارسال نظرات