خبرهای داغ:
کتاب «جنگ و دوچرخه» از مجموعه کتاب‌های حوزه دفاع مقدس است که پژوهش و تألیف این اثر در سال جاری توسط اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان و گروه آموزشی درس آمادگی دفاعی انجام شد.
کد خبر: ۹۳۹۸۲۹۳
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

کتاب «جنگ و دوچرخه» از مجموعه کتاب‌های حوزه دفاع مقدس است که پژوهش و تألیف این اثر در سال جاری توسط اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و گروه آموزشی درس آمادگی دفاعی انجام شد و از سوی انتشارات «سرزمین نور» و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان منتشر شد.

در این کتاب 112 صفحه‌ای که در قطع رقعی و در هزار نسخه به چاپ رسید به عناوینی شامل «درخت سوخته»، «مدرسه من»، «بزرگ مرد کوچک»، «چشم انتظار»، «علی هاشمی» و «نفرین مادر» پرداخته شده است.

کتاب «جنگ و دوچرخه» نگاهی متفاوت به بیان خاطرات فرهنگیان رزمندگان خوزستانی دوران دفاع مقدس داشته است. این اثر از هم اکنون در مراکز کتابخانه ای خوزستان در دسترس علاقه مندان به ادبیات دفاع مقدس است.

در بخشی از کتاب آمده است:

وسط های زنگ کلاس بود که صدای هواپیماهای دشمن و صدای انفجار به گوش رسید، بچه ها از ترس جیغ می کشیدند و می خواستند از کلاس بیرون بروند اما معلم سعی در آرام کردن آن ها داشت، درب کلاس را بست و به هیچ یک از ما اجازه خارج شدن نداد و گفت تا مدیر اجازه ندهد هیچ کس حق خارج شدن از کلاس را ندارد به این ترتیب همه در کلاس ماندیم و در عین حال همین طور صدای انفجار با صدای جیغ بچه ها آمیخته شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها