خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی در جمع بسیجیان حوزه حضرت خدیجه (س) گفت: دولت اسلامی پیش زمینه اصلی تمدن نوین اسلامی می باشد و هنوز در این مرحله مشکلات عدیده وجود دارد.
کد خبر: ۹۳۹۸۳۲۵
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

قزوین،به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،سید جمال الدین حسینی با اشاره به مکتب انقلاب اسلامی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظام اسلامی نوع حکومت را به رای مردم گذاشت و برای اداره کشور ۹۸ درصد رای به جمهوری اسلامی دادند، یعنی عموم مردم در اداره کشور شرکت دارند و حرکت عظیم مردمی بر مبنای اسلام به پیش برود.

وی تاکید کرد: نظام اسلامی با تشکیل حکومت از مرحله اول عبور کرد و در دولت سازی تا امروز نتوانستیم در طراز انقلاب ظاهر شویم که برای عبور از مرحله دولت سازی باید توجه خاصی به بیانیه گام دوم انقلاب شود.در بیانیه گام دوم رهبر انقلاب به طهارت، چالاکی، جوانگرایی و تولید ثروت حلال و احیای رفتار و اخلاق اسلامی و شیوه زندگی ایرانی اسلامی توجه ویژه ای شده است. مسئولان و مردم با اتحاد و همدلی مسیر عبور از دولت سازی را سرعت ببخشند تا وارد مرحله تمدن نوین اسلامی باشیم.

حسینی در ادامه تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف و آرمانهای انقلاب نیازمند مطالبه گری درست و هموار کردن راه های رسیدن به نقطه ایده آل هستیم تا پس از تمدن نوین اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج) شویم و پرچم را به دست صاحبش برسانیم. دولت اسلامی با اجرایی شدن اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی محقق خواهد شد.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان گفت: رشد دانایی و بصیرت افزایی مردم لازمه اصلی پیوند امام و امت برای تحقق تمدن اسلامی و زمینه سازی ظهور است.
انتهای پیام ۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها