مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج با همکاری معاونت تربیت و آموزش برگزار می‌کند:
مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج با همکاری معاونت تربیت و آموزش دوره « آموزش مهارت‌های کاربردی رسانه» را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۳۹۸۴۰۱
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، به دلیل ضرورت استفاده از روش‌های نوین در تولید محتوای رسانه‌ای و استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی برای ارتقای محصولات تولید شده در مرکز رسانه بسیج اساتید، معاونت رسانه و ارتباطات اجتماعی با همکاری معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور، طرح برگزاری دوره‌های جامع رسانه را در دستور کار خود قرار داده که در دوره مقدماتی از این طرح آموزش خبرنویسی و مبانی ارتباطات و سواد رسانه‌ای  برگزار شد .

دوره آموزش مهارت‌های کاربردی رسانه

 دوره جدید آموزش مهارت‌های کاربردی  رسانه در مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور روزهای یکشنبه از ساعت 14 الی 16 به صورت وبیناری و ویژه مسئولین رسانه و فضای مجازی بسیج اساتید در سراسر کشور برگزار خواهد شد . این برنامه در دوره نخست به آموزش « نرم‌افزار فوتوشاپ» می‌پردازد.

در ادامه این مسیر مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج، برگزاری دوره‌های تخصصی دیگری چون شیوه‌های جستجوی خبری در وب، آموزش ساخت پادکست و خبرنگاری چندرسانه‌ای و نرم افزارهای کاربردی دیگر را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات