خبرهای داغ:
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر ارشاد گفت: وزارت‌خانه با راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی با دیگر نهاد‌های فرهنگی تلاش کرده از بالا مهندسی کند تا این همگرایی در استان‌ها محقق شود.
کد خبر: ۹۳۹۸۴۲۳
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سید محمد هاشمی، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر ارشاد در آئین تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در شیراز، با بیان اینکه معیاد اولیه ما و آقای قانعی همان چند بند حکم ایشان است، اظهار داشت: نکاتی که پیشکسوتان هنر و فرهنگ در این جلسه گفتند حتما سرلوحه شما قرار بگیرد. 

وی با بیان اینکه فرهنگ و هنر در این استان چند سر و گردن از دیگر استان‌ها بالاتر است و این بار مسئولیت هر مسئول فرهنگی را سنگین می‌کند، گفت:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها هر چند به حسب ظاهر اختیارات محدود دارد اما در اذهان مردم متولی همه امور فرهنگ است. 

هاشمی با بیان اینکه سطح توقعات در واقعیت با آنچه روی کاغذ است همخوان نیست، افزود: وزارت ارشاد تلاش می‌کند که سطح توقعات را با واقعیات همخوان کند  و به همین دلیل مدیران کل هم مدیر کل استان و هم ارشد وزارت خانه در استان هستند تا اختیارات و همگرایی بیشتری ایجاد شود. 

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر ارشاد با بیان اینکه وزارت‌خانه با راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی با دیگر نهادهای فرهنگی تلاش کرده از بالا مهندسی کند تا این همگرایی در استان‌ها محقق شود، بیان کرد: ما دولت مردمی و انقلابی هستیم و وامدار هیچ گروه و جریانی نیستیم، مردم به این دولت به‌خاطر شعار مردمی و انقلابی رای دادند بنابراین برای اینکه آرمان‌های انقلاب را بر سر دست بگیرید ابایی نداشته باشید. 

وی با بیان اینکه شعار دولت مردمی بودن است؛ عنوان کرد: در دفاع مقدس وقتی موفق شدیم که گروه‌های مردمی آمدند، فرهنگ و سیاست و اقتصاد هم همین است در فرهنگ باید هسته‌های مردمی تشکیل شود و در عرصه‌های مختلف کار به آنها سپرده شود تا به اهداف برسیم. 

هاشمی با تاکید بر کارسپاری به مردم و رویکرد انقلابی بدون لکنت و بدون تعارف در تصدی جدید گفت:  استفاده حداکثری با سعه صدر و مناعت طبع از ظرفیت انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد توجه قرار گیرد و با ایجاد حسن تعامل و برادری این مسیر را پیش ببرید و کارمندان اداره کل استان نیز همگرایی و همدلی مدیرکل جدید را همراهی کنند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها