خبرهای داغ:

همه باید در برابر تربیت نسل جدید احساس مسئولیت کنند

عضو هيئت علمی دانشگاه تهران گفت: همه باید در برابر تربیت نسل جدید احساس مسئولیت کنند.
کد خبر: ۹۳۹۸۴۲۵
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، نشست تخصصی «رسالت زنان در تحقق تمدن اسلامی با محوريت خانواده تراز انقلاب» در سالن جلسات شهید عطایی استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.

این نشست با حضور عضو هيئت علمی دانشگاه تهران، كارشناس ارشد خانواده، پژوهشگر قرآن، حافظ كل قرآن و نهج البلاغه و با همت سازمان بسيج جامعه زنان سپاه شهداء استان با همكاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد.

امین محمدپور استاد دانشگاه در این نشست تخصصی، گفت: اساتید حوزه و دانشگاه و همه کسانی که مشغول انجام کار فرهنگی هستند، باید نسبت به تربیت نسل جدید کشورمان حساس باشند، چرا که آینده انقلاب اسلامی ایران در دست این قشر قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: گرچه مبحث تمدن نوین اسلامی در ظاهر یک مفهوم کلی و موضوع کلان به نظر می‌رسد، اما لازم است که به این مقوله از درون خانواده‌ها پرداخته شود، چراکه خانواده کوچکترین در عین حال مهم‌ترین پایگاه اجتماعی به شمار می‌رود.

این استاد دانشگاه با اظهار اینکه مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و همه پایگاه‌های اجتماعی باید نسبت به تربیت نسل جدید کشورمان احساس مسئولیت کنند، اضافه کرد: مادران در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده دارند، که نباید از آن غفلت کنند.

این نشست تخصصی با حضور مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان صفیه محمودزاده و جمعی از بانوان فرهيخته، فعالين فرهنگي و اجتماعی، اساتيد حوزه و دانشگاه، امور بانوان ادارات و سازمان‌ها، فرماندهان حوزه های مقاومت خواهران ناحيه اروميه برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات