خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجن غربی گفت: انقلاب عامل مهم در تجدید حیات تمدن اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۹۸۴۴۹
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، حجت الاسلام علی متین امروز در همایشی که به مناسبت بزرگداشت هفته مکتب انقلاب اسلامی با حضور مسئولین ادارات، پرسنل سپاه،  تعدادی از بسیجیان و مردم شهید پرور شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب عامل مهم تجدید حیات تمدن اسلامی محسوب می شود.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در این زمینه می فرمایند: «پیام بزرگ و مهم انقلاب ما برای امت اسلامی، جوامع و ملت‌های مسلمان، عبارت از (احیای هویت اسلامی، بازگشت به اسلام، بیداری مسلمانان و بازگشت به نهضت اسلامی) این، پیام بزرگ انقلاب ما به ملت‌های مسلمان است، که امام و پیشوای بزرگ این راه و معلم بزرگ این خط و مکتب بود».

این مسئول گفت: اصول اساسی پیش‌روی انقلاب اسلامی همان مبانی و اصول دینی، اعتقادی اسلام است؛ که استقلال، آزادی، خودآگاهی، نفی سلطه غیرالهی، تلاش برای تحقق آموزه‌های اسلام در جوامع و … از جمله آنهاست.

متین ادامه داد: در این راستا باید توجه کرد که حق محوری و عدالت‌خواهی ابزار مهمی برای حفظ و صیانت از انقلاب در مقابل دشمنان است، به طوری که محاسبات دشمنان را به هم می‌ریزد و به معنای ایجاد یک سپر دفاعی در تقابل هجمه‌های مختلف به شمار می‌رود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: صدور فرهنگ قرآنی، انسان‌ساز اسلام و اشاعه مفاهیم، ارزش‌ها و معارف اسلامی که مایه نجات ملت‌ها، مستضعفان و مظلومان است، کمک زیادی به تحقق اهداف انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر معنای حقیقی، حقیقت پاک و اصیل انقلاب اسلامی معرفی شود و ملت‌ها با حقایق نورانی انقلاب اسلامی آشنا شوند؛ محتوا، منطق و پیام انقلاب اسلامی منتقل، منتشر و قدرت نرم انقلاب اسلامی در جوامع جریان‌سازی می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات