مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد که خواص در فتنه ۸۸ بانی تهدید و خطرات بسیاری برای مردم و حکومت الهی ایران اسلامی شدند.
کد خبر: ۹۴۰۴۱۵۷
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
خواص در فتنه ۸۸ بانی تهدید و خطرات بسیاری برای نظام شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قاضی‌زاده در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه شیطان نه تنها دچار انحراف شد؛ بلکه انحراف خود را نیز توجیه کرد و به ذات اقدس الهی دروغ بست، بیان کرد: شیطان رجیم با تفکر اینکه آتش بر خاک برتری دارد، بر علم بی نهایت پروردگار خرده گرفت و نه تنها از دستور الهی اطاعت نکرد، کجروی خود را به مرحله دروغ بستن به ذات باری‌تعالی ادامه داد.

وی با بیان اینکه شیطان زمانی که از درگاه خداوند رانده شد، قسم خورد تا همه بندگان الهی را گمراه کند به‌جز بندگان خالص خدا را، یادآور شد: انحراف و کجروی برای همگان از کم‌ترین جایگاه تا رفیع‌ترین درجات قابل تصور است و در این بین خطر و زمینه انحراف برای کسانی که طعم قدرت را چشیده‌اند، بیشتر خواهد بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با روایتی از علامه جعفری که شهوت قدرت را برتر و بیشتر از شهوت جوان به جنس مخالف خود می‌دانستند، عنوان کرد: حب جاه، مقام، مال، قدرت، اسم و رسم، عنوان و زیاده‌خواهی همواره تهدیدی برای انسان است.

خواص در فتنه ۸۸ بانی تهدید و خطرات بسیاری برای نظام شدند

قاضی‌زاده با تأکید بر اینکه فتنه سال ۸۸، مثال واضحی از شهوت قدرت بود، اضافه کرد: فتنه ۸۸ خواص را گرفتار کرد و متأسفانه این فریب خوردگان به این نیز بسنده نکردند و مانند شیطان رانده شده، انحرافات زیادی را انجام دادند و باعث و بانی تهدید و خطرات بسیاری برای مردم و حکومت الهی ایران اسلامی شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه سران فتنه نفس خود را حفظ نکردند، گرفتار شدند، ادامه دادند، مسیر انقلاب را با موانع مواجهه ساختند و منحرف کردند، ادامه داد: این منحرف شدگان در جریان انتخابات رأی نیاوردند و ادعای کذب خود قبل از شمارش آرا مبنی بر پیروزی در انتخابات و پس از شمارش آرا مبنی بر تخلف در شمارش به دشمن این اجازه را دادند تا در خیال خام خود به این باور برسد از طریق فتنه‌گری به تفکرات شوم خود دست یابد.

وی با بیان اینکه تظاهرات، ناامنی ها، اغتشاشات و درگیری‌های ۸۸، خسارات جانی و مالی بسیاری را به مردم و کشور تحمیل کرد، اظهار کرد: ملت سربلند ایران اسلامی از جریان فتنه سال ۸۸، به زعامت رهبری فرزانه و شخصیتی که نیابت تمام مسلمین در عصر غیبت را عهده دار است، به سلامت عبور کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: امام معصوم علیه‌السلام در زمان حضور به شاگرد خود دستور می‌دهند که به مسجد برو و برای مردم فتوا بده که این مطلب در زمان غیبت به فرمایش امام معصوم علیه‌السلام برای مجتهد جامع الشرایط از فتوی و قضاوت به زعامت و حکومت‌داری تسری پیدا می‌کند.

 

انتهای پیام /

منبع : خبرگزاری آنا

ارسال نظرات
پر بیننده ها