خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

حاج قاسم حافظ حدود الهی بود

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم آمر به معروف و ناهی از منکر و حافظ حدود الهی بود.
کد خبر: ۹۴۰۴۴۱۹
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز یکشنبه در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: درود خدا بر عزیزی که برای کشور ما عزت و سربلندی به ارمغان آورد و محصول دو جهاد اکبر و اصغر بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) افزود: سردار سلیمانی اعتقاد ما را به فضائل اصحاب عاشورا نزدیک کرد و به ما یاد داد در خاکریز اول با دشمن مقابله کنیم.

وی خاطر نشان کرد: این شهید بزرگوار به ما یاد داد هیچگاه خطوط مقدم را رها نکنیم همچنان که خود هرگز میدان جهاد را ترک نکرد چرا که می‌دانست عزت مسلمانان در جهاد است.

سردار ریحانی بیان داشت: سردار حاج قاسم زینت ولایت، مهربان و نرم خو بود و قلبی رئوف داشت، او فاضل بود و با فضل رشد یافته بود، آمر به معروف و ناهی از منکر و حافظ حدود الهی بود.

وی ادامه داد: بدون شک رمز ماندگاری حاج قاسم ایمان و عمل صالح بود و هیچگاه برای جهاد خود پاداشی طلب نکرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) اظهار داشت: درود خدا بر او و همرزمانش که امروز فخر ایران شده اند و همین مسئولیت ما را زیاد کرده است که در این راه بمانیم و ثابت قدم باشیم‌.

وی گفت: شهادت سردار سلیمانی ملت ایران را در مقابل تمام تهدیدات دشمنان تا دندان مسلح متحدتر کرد و آهنگ عزم و اراده ملت ایران را در این راه بیشتر شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار