معاون روابط عمومي و تبليغات سپاه استان سمنان گفت: تصویربرداری فیلم کوتاه سرباز با موضوع جهاد طلاب و روحانیون در مقابله با ویروس منحوس کرونا و با محوریت سردار شهید حاج ‌قاسم سلیمانی به پایان رسید.
کد خبر: ۹۴۰۵۰۳۴
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان ؛ مهدي ديابي معاون روابط عمومي و تبليغات سپاه استان سمنان گفت:  این فیلم کوتاه به تهیه‌کنندگی مهدی دیابی و نویسندگی و کارگردانی حسن خورشیدی به مدت دو روز در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) سمنان تصویربرداری شد.

وي افزود: دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: تصویربردار:جواد جوانمرد، صدابردار: سیدرضا حسینی‌نیا و با بازی حسین سلطانعلیان مهدی رحیمیان علی قندیان و الهام شهاب الملک فرد و با تدوین و اصلاح رنگ و نور محمد پهلوان و دستياري صدا و تصوير محمد جواد اسلامي و محمد ديابي. این فیلم هم اکنون در مرحله تدوین است.

معاون روابط عمومي و تبليغات سپاه استان سمنان گفت: هدف از ساخت اين فيلم، نشان دادن فعاليت هاي طلاب جهادي در ايام شيوع کرونا و همکاري با کادر درمان است که به زودي مراحل ساخت فيلم به پايان مي رسد.

وي تصريح کرد: نقطه قوت اين فيلم کارگردان خلاق و با استعداد فيلم آقاي خورشيدي است که صاحب جوايز مختلف کشوري و استاني در ساخت فيلم هاي فاخر شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها