مسئول قرارگاه تولید سپاه ناحیه سمنان ضمن اعلام آمادگی این قرارگاه و کمک به کمیته امداد شهرستان سمنان برای اجرای طرح کیوآر گفت: ظرفیت بسیج در این امر به کار گرفته شود.
کد خبر: ۹۴۰۵۰۴۸
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ سیدحسین موسوی در دیدار با رئیس کمیته امداد و فرمانده پایگاه بسیج اداری اداره کمیته امداد شهرستان سمنان اظهار داشت: قرارگاه تولید سپاه ناحیه سمنان در همه جوانب آماده ارائه هر گونه خدمت به مردم و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سمنان در راستای کمک و خدمات رسانی به محرومان است.
وی با اشاره به ظرفیت های خوب قرارگاه تولید سمنان گفت: در راستای اجرای طرح QR نیز ما آمادگی داریم کمک های مورد نیاز جهت تسریع در اجرای این طرح را ارائه دهیم.
حسین پور، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سمنان نیز در این جلسه با اشاره به پاره ای توضیحات پیرامون طرح های مختلفی که این نهاد در خدمت به مردم انجام می دهد گفت: رفع مشکل اشتغال و معضل بیکاری یکی از اولویت های مهم این نهاد است.
وی با اشاره به اجرای طرح پرداخت آنلاین صدقه از مجموعه بسیج سمنان خواست، تا در ترویج این طرح نوین کمیته امداد را یاری کنند.
بر اساس این گزارش، در این جلسه پیرامون اقدامات مورد نیاز جهت تسریع در طرح QR وبهره گیری از ظرفیتهای بسیج در این طرح استفاده از پتانسیل شرکتها، واحدهای صنفی شهرستان سمنان، ایجاد ارتباط سه جانبه بسیج، کمیته امداد و فنی وحرفه ای جهت آموزش مددجویان جویای کار و تسهیل در روند ایجاد اشتغال تصمیماتی اتخاذ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها