فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: سردار سلیمانی هیمنه پوشالی استکبار را درهم شکست.
کد خبر: ۹۴۰۵۳۴۸
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همت سپاه شاهین دژ و با حضور جمع کثیری از عاشقان این شهید در محل تالار فرجی افشار برگزار شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی با بیان اینکه شهید سلیمانی تا آخرین لحظه حیاتش، روحیه انقلابی خود را حفظ کرد، گفت: میراث هشت ساله دفاع مقدس تا آخرین لحظه زندگی در سیره این شهید بزرگوار باقی ماند؛ سیره‌ای که رهبری نیز از آن به عنوان مکتب حاج قاسم یاد می‌کنند.

وی گفت: تاریخ هیچ‌گاه رشادت، جانفشانی و شخصیت بزرگ این انسان شایسته را فراموش نخواهد کرد و بدون شک‌ وی الگویی ماندگار برای همه دوران‌ها است.

این مسئول گفت: شهید سلیمانی در همه ابعاد شخصیتی الگو است و به راستی که مکتب حاج قاسم مکتب بزرگی در بین آزادی خواهان جهان است و زمینه ساز اتفاقات مثبت در جهان خواهد بود.

سرهنگ کاظمی در ادامه ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سیدالشهداء مقاومت بودند و ایشان ۴۰ سال خدمت صادقانه و با اخلاص کردند..

وی افزود: ویژگی های حاج قاسم قابل شمارش نیست، سال‌ها زمان می‌برد که مکتب حاج قاسم سلیمانی با کمک دلسوزان بر روی این موضوع کار شود و از چنین شخصیتی برای بصیرت و بالا بردن سطح اعتقادات جامعه استفاده شود.

کاظمی با تاکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی هیمنه آمریکا را در هم شکست، گفت: در مکتب شهید سلیمانی برای دفاع از دین، جغرافیا معنا نداشت و ایشان فرهنگ ظلم ستیزی و دفاع از دین و ارزش های دینی را در صحنه جهانی پیاده سازی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات