فرمانده سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از حضور باشکوه قشرهای مختلف مردم، مسئولان و خانواده معظم شهدا در تشییع پیکر شهید عادل نژاد و دو شهید گمنام تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۴۰۵۵۸۹
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، متن پیام سرهنگ دوم پاسدار صادق عرفانی مقام فرمانده سپاه عشایر استان به شرح زیر است:

بسم رب‌الشهداء و الصدیقین. السلام علیک یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها یا بنت رسول الله

سلام بر پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج) سلام به روان پاک و ملکوتی امام راحل، سلام بر شهیدان انقلاب و شهیدان هشت سال دفاع مقدس و سلام بر شما عاشقان و رهروان شهیدان جان برکف وشهدای گمنام در زمین و آشنا در آسمان ها.

بهترین تشکرها و سپاس‌ها را که از اعماق قلب و دل و جانمان بر می خیزد پذیرا باشید.

عرض تسلیت بابت سالروز شهادت دخت نبی اکرم صلی الله علیه و آله دارم محضر همه مسلمانان جهان به‌ویژه مردم استان سرافراز و شجاع کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه مقام معظم رهبری به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و اظهار امیدواری می‌کنم که ما رادر صف خدمتگزاران حضرتش قرار دهد.

بر خود واجب می‌دانم به‌عنوان خدمتگزار کوچکتان صمیمانه از حضور حماسی پرشور و بی نظیر و بی سابقه همه اقشار و مردم خصوصاً خانواده های معظم شهدا، ایثار گران, آزادگان سرافراز، تمامی مسئولان استانی، اصحاب رسانه و هم چنین کارکنان نیروهای مسلح، ادارات، سازمان ها، دانشجویان و دانش آموزان، فرهنگیان، هلال احمر، بازاریان وهمه ی آحاد مردم به‌ویژه فرماندهی و جانشین محترم سپاه فتح استان و بالاخص خانواده معظم و معزز شهید عادل نژاد که در مراسم استقبال و تشییع از پیکر پاک و مطهر شهید سرافراز اسلام قربانعلی عادل نژاد که بعد از 39 سال چشم چراغ دیارمان شد و باعث خلق صحنه‌های زیبای عشق به شهدا و امام و انقلاب در نقاط مختلف شهرستان بويراحمد از شهر یاسوج و مارگون وچیتاب تا روستاهای دمچنار، و... گردید تقدیر و تشکر نمایم و نیز بر خود واجب می‌دانم از تمامی دست‌اندرکاران فراهم‌سازی برپایی مراسم و فضاسازی و تشییع در این چند روز و محل تدفین شهدا، کمال تشکر و قدردانی را بنمایم.

بنا به فرمایش مقام معظم رهبری؛" پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام بگیرد یاد مبارک و آرام بخش و بهجت‌انگیز خود را در فضا می‌پراکند. صفا و معنویت می‌آفریند."

به یقین،پیکر این شهید والا مقام که با گذشت قریب 39سال از زمان شهادتش به خاک سپرده شد توفیق عظیم الهی برای مردم شهید پرور شهر یاسوج است.

انشالله امیدوارم که این خطه از سرزمین اسلامی که همیشه بوی شهادت و ایثار می‌دهد،با حضور این شهید سرافراز و سربلند بیش از پیش در تمامی عرصه های پیشرفت و خدمت رسانی داشته باشد.
انتهای پیام

ارسال نظرات