حجت الاسلام سعادت نژاد در یادواره شهدای شهرستان زرند:
مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس در یادواره شهدای شهرستان زرندوگرامی داشت دومین سالگرد سرداردلها گفت: حاج قاسم در دفاع از ولایت مرد میدان بود وبرای رضایت ولی سر از پا نمیشناخت و هرجا ندای مظلومی را می شنید بدنبال رفع آن بود
کد خبر: ۹۴۰۵۷۴۱
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان : همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها ودومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی وبه همت ستاد یادواره شهدای شهرستان زرند ، یادواره 580شهید شهرستان زرند وشهدای گمنام ومراسم گرامی داشت دومین سالرگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ، با حضور خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و تنی چند از مسئولین اجرائی شهرستان در محل حسینیه ثارالله سپاه برگزار گردید .
این مراسم که با اجرای چندین برنامه فرهنگی همراه بود حجت الاسلام سعادت نژاد مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس و همرزم سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی به ایراد سخن پرداخت . 

حجت الاسلام سعادت نژاد ضمن تسلیت ایام شهادت دخت نبی اکرم (صل الله علیه وآله وسلم )  حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهید پورجعفری و باتقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم متدین زرند دراین مراسم معنوی گفت : شهدا و خانواده های شهدا نور چشم ما هستند و آنچه ما داریم مرهون خون شهداء است .

مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به زندگی سراسر تاریخی حضرت زهرا (سلام الله علیها) اظهار داشت : در میان همه صفات و ویژگی های حضرت زهرا سرآمد همه انها ولایت مداری است چرا که حضرت زهرا (سلام الله علیها) در هر شرایط و سختی و مشکلات در کنار امیرالمومنین علی (علیه السلام )  بود و این نشان از ولایت مداری ایشان بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مجاهدت ها و ایثارگری های فرزند برومند انقلاب سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت : از ویژگی های بارز سردار دلها ولایت مداری او بود و همواره می گفت باید در خط ولایت باشیم و دور خیمه ولایت بچرخیم و اگر این خیمه آسیب دید تمام مقدسات ما و قران آسیب می بیند.
مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گفت: رابطه حاج قاسم با رهبری رابطه ای برخواسته از عمق وجود بود، رابطه ای عاشق معشوق ، رابطه ای مرید و مراد بود.

وی در ادامه افزود: یکی از اعضای بیت رهبری گفته بود برخورد  مقام معظم رهبری با دو نفر خیلی با بقیه تفاوت داشت یکی سید حسن نصرالله و یکی حاج قاسم بود و رهبری همواره آغوشش را برای حاج قاسم باز میکرد و سر و صورت حاج قاسم را می بوسید حتی در بعضی ملاقات ها چند بار حاج قاسم را می بوسید چرا که حاج قاسم مرد میدان بود در دفاع از ولایت و برای رضایت ولی سر از پا نمیشناخت و هرجا ندای مظلومی را می شنید بدنبال رفع آن بود.
حجت الاسلام سعادت نژاد مسئول نمایندگی اسبق ولی فقیه در سپاه قدس در ادامه افزود: وقتی داعش عراق را تصرف کرد هستی ما شیعیان در عراق در حال ساقط شدن بود که حاج قاسم با قدرت و جرات و اخلاص و رفت عراق را آزاد کرد.
وی در خصوص مجاهدت های حاج قاسم در راه جبهه مقاومت در منطقه گفت: این ابرمرد تاریخ حاج قاسم حشد الشعبی عراق را با ۱۲۰ هزار نفر نیرو تربیت کرد ، حزب الله لبنان توسط حاج قاسم به این اقتدار رسید که مقامات اسرائیلی با خفت و خاری بیان میکنند توانی برای مقابله با حزب الله لبنان نیست. او همچنین انصارالله را در دل یمن ایجاد کرد که امروز مقابل دشمن ایستادگی می‌کند و این از افتخارات جبهه مقاومت است . 

حجت الاسلام سعادت نژاد افزود: حاج قاسم پایبند به ارزشها ایشان در کاخ کرملین و در جلسه با پوتین وقت اذان بلند شد و در همان کاخ کرملین اذان گفت و نماز خواند در جای ضدخدا الله اکبر گفت و در حضور پوتین نماز خواند و بعد از نماز با پوتین رئیس جمهور روسیه جلسه گذاشت این نشان از پایبندی به ارزشهای اسلامی و دینی و ولایتمداری حاج قاسم دارد.

شایان ذکراست در حاشیه این مراسم انجمن خوشنویسی در وصف حضرت زهرا (سلام الله علیها)  و مکتب سلیمانی توسط هنرمندان انجمن خوشنویسان زرند دایر بود که بسیار مورد استقبال قرارگرفت .

                                                                                   خبرنگار حمید رضا قنبرزهی

ارسال نظرات