تبریز- فرمانده سپاه میانه در رزمایش کمک مومنانه با تشریح ابعاد حادثه ۹ دی، مهمترین علل پیروزی مردم در برابر فتنه ۸۸ را متذکر شده و گفت: پیروزی بر دشمن و تداوم انقلاب همواره در گرو وحدت، بصیرت و ایمان است.
کد خبر: ۹۴۰۵۸۴۹
|
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبنرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی از نهم دی ماه ۱۳۸۸ به عنوان مظهر نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی یاد کرد و اظهار داشت: بصیرت، زمان شناسی و عزتمندی آحاد ملت شریف ایران اسلامی در این روز، تجلی یافت و میثاق عمیق و استوار امت با ولایت به نمایش درآمد.
وی افزود: خلق حماسه نهم دی، متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است که در فضای پیچیده و برنامه ریزی شده دشمن، خط بطلانی بر توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیده و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.
محمدی ابراز داشت: مردم مسلمان ایران با درک شرایط حساس کشور، راه خود را در بحبوبه هیاهوی ضد انقلاب و بزرگنمایی آن از سوی رسانه­ های خارجی پیدا کردند و با حضور خروشان و یکپارچه خود در صحنه، قدرت و اقتدار الهی و ملی خود را به نمایش گذاردند.
فرمانده سپاه میانه تاکید کرد: بی­ گمان تداوم انقلاب اسلامی و تحقق آرمان­های آن در گذر زمان مشروط به تقویت ایمان، آگاهی، اتحاد و بصیرت است.
محمدی با یادآوری اینکه حماسه نهم دی، حماسه همه مردم ایران در برابر توطئه دشمنان بود و این روز بزرگ متعلق به هیچ جریان سیاسی خاصی نیست که آن را دستاویز حمله به رقیب سیاسی خود قرار دهد، این روز را روز وحدت مردم برای حفظ تمامیت ارضی کشور و جمهوری اسلامی عنوان کرد.
به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی توسط حوزه مقاومت بسیج امام حسن(ع) در بین نیازمندان شهر آقکند میانه توزیع شد.

ارسال نظرات