همزمان با ایام فاطمیه و به نیابت از سردارحاج قاسم سلیمانی ؛
به مناسبت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و با حضور سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، رئیس کل دادگستری استان ایلام، جانشین انتظامی استان، رئیس زندان مرکزی ایلام و خیرین آئین آزادی زندانیان نیازمند محکوم مالی استان در ایلام برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۰۵۹۱۱
|
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و با حضور سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، رئیس کل دادگستری استان ایلام، جانشین انتظامی استان، رئیس زندان مرکزی ایلام و خیرین آئین آزادی زندانیان نیازمند محکوم مالی استان در ایلام برگزار شد.

سردار شاکرمی در این آیین با اشاره به شهادت سردار دلها گفت: حاج قاسم سلیمانی سرباز بی‌ادعای ولایت بود که برای دفاع از اسلام و امت اسلامی همیشه در میدان حضور داشت و در نهایت فیض شهادت نصیب ایشان شد.

وی اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی نه تنها شکست امریکا و همدستانش را در پی دارد، بلکه باعث بیداری مردم جهان و علنی شدن اقدام های تروریستی امریکا برای جهانیان شده است.

صمیمانه از شورای قضایی استان، ریاست دادگستری و رئیس زندان مرکزی ایلام و همکارانشان که این مجموعه را به یک مجتمع تربیتی تبدیل کردید، قدردانی می کنم.

گفتنی است، در جریان این برنامه، ۱۷ زندانی جرائم غیرعمد از محل کمک‌های خیرین، سپاه امیرالمؤمنین(ع)، انجمن حمایت از زندانیان و مؤسسه چتر خوشبختی میهن، آزاد شدند.

ارسال نظرات