در بیانیه سپاه شهدای آذربایجان غربی آمده است: نام و یاد شهدا همیشه در دل‌ها جاویدان است.
کد خبر: ۹۴۰۵۹۴۴
|
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سپاه شهدای آذربایجان غربی برای قدردانی از حضور باشکوه مردم در آئین تشییع باشکوه شهدای گمنام بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ. سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹

ذات اقدس الهی را شکرگذار هستیم، که امروز به ما فرصت داد که در آئین تشییع پیکر مطهر شهدایی که فضای کشور را عطرآگین نمودند شرکت کنیم.

 امروز با پیام الهی و معنوی ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) و نیز سالروز تشییع پیکر پاک اسوه مقاومت، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شاهد حضور بی مانند و وصف ناپذیر ملت عزیزمان به ویژه مردم انقلابی و شهیدپرور ارومیه و نقده در تشییع پیکر شهیدان والامقام گمنام هشت سال دفاع مقدس بودیم.

 بر هیچ کسی پوشیده نیست، همان قدر که شهدا در میان خاکیان گمنام هستند، ولی در عرصه ی افلاکیان و بین اولیا و اوصیا و اهل بهشت معروف و شناخته شده اند.

 امروز در آئین تشییع پیکر شهدای گمنام به چشم دل دیدیم که شهدا زنده و در قهقهه مستانه شان عند ربهم یرزقون اند و نام و یاد آن ها در دل ها برای همیشه جاویدان و ملت بزرگ ایران اسلامی از نسل انقلاب تا نسل جدید با نام، یاد و مرام شان مانوس هستند.

 شهدای گمنام حتی پس از گذشت سال های طولانی از لحظه ی ملکوتی آسمانی شدن، عطر ایمان و جهاد را در جامعه فشانده، گرد و غبار دنیادوستی را از دل ها و جان ها و چشم ها شسته و ما را به سمت خدا رهنمون می کنند.

 شهدای بزرگ ایران اسلامی به ویژه شهدای گمنام در عمل ثابت کرده اند که به معنای واقعی کلمه پیروان واقعی صدیقۀ طاهره حضرت زهرا(سلام الله علیها)، مادر پهلوشکسته ای هستند که در سالروز شهادتش، پرچم پایداری، غیرتمندی و ولایتمداری را برافراشته اند و احسنت به مردم بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور استان آذربایجان غربی، که به حق با حضور باشکوه خود همزمان با سراسر کشور از لاله های فاطمی قدرشناسی کردند و با حضور باشکوه خود، خالق عظمتی سترگ در صفحات کتاب قطور تاریخ انقلاب اسلامی شده و چشم دشمنان را خیره کرده و باعث شادمانی دوستان شدند.

 سپاه شهدای آذربایجان غربی از همه سازمان ها، نهادها و دستگاه های لشکری و کشوری نیز که خادم ملت شریف ایران، در خلق این حماسه به یادماندنی بودند کمال تشکر را داشته و امیدوار است، همواره در عمل به مکتب امام خمینی(ره)، منویات رهبر معظم انقلاب و مسیر شهدا پایدار بمانیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات