خبرهای داغ:
مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی :

مکتب حاج قاسم ولایت مداری بجای ولایت شعاری است

حجت الاسلام هاشمی: برخی تلاش می کنند شهید سلیمانی را شخصیتی جدای از ولایت معرفی کنند در حالیکه ایشان رهبر معظم انقلاب را نه فقط رهبر ایران بلکه حکیم جهان اسلام می داند و در وصیت نامه سیاسی الهی خود نیز بر آن تاکید می کند.
کد خبر: ۹۴۰۶۱۸۴
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹

حجت الاسلام سید رضا هاشمی مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش اظهار داشت: موضوع این رزمایش تبیین مکتب حاج قاسم است.
فرصت مناسبی است تا باری دیگر با مرور یاد و خاطره این شهیدان همیشه زنده به حکم قرآن که می فرماید: (احیا عند ربهم یرزقون) با راه و روش زندگی ایشان آشنا شویم.

 

وی با بیان اینکه در موضوع شهید سلیمانی دشمنان انقلاب اسلامی همانند تمامی حرکت های شیطانی خود، علیه این مردم دچار یک خطای بزرگ در دستگاه محاسباتی خود شدند افزود: دشمنان خیال کردند با حذف فیزیکی شهید سلیمانی می توانند در راه، هدف و آرمان بلند ایشان مانع و انحراف ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی غافل از آن بودند که شهید سلیمانی تنها یک شخص نیست بلکه یک مکتب است. مکتبی که ریشه در معارف سعادت بخش دین مبین اسلام به عنوان آخرین سروش آسمانی دارد. مکتبی که الهام گرفته از قرآن به عنوان معجزه جاوید پیامبر خاتم ص و عترت و اهل بیت پیامبر ص دارد.


وی ادامه داد: مکتبی که الگویی همانند شخصیت بی‌نظیر جهان اسلام یعنی امام علی علیه السلام دارد. همان امامی که خود رئیس حکومت بود اما از امکانات حکومتی برای استفاده شخصی خود و نزدیکان خود ذره ای سؤ استفاده نمی کند، در نهایت شفقت و مهربانی نسبت به مردم زندگی می کند و با تمام وجود برای خدمت بی منت به مردم و دین خدا جهاد می کند.


مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شهید سلیمانی به فرموده رهبر معظم انقلاب یک مکتب است. مکتبی که وام دار چنین اندوخته های گرانبهائی است و مکتبی که ولایت پذیری و ولایت مداری رکن اصلی آن است.

 

وی تصریح کرد: برخی تلاش می کنند شهید سلیمانی را شخصیتی جدای از ولایت معرفی کنند اما جوانان و مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی به خوبی می دانند تصویر سازی از این شهید بسیار غلط و نامربوط است.


حجت الاسلام هاشمی تأکید کرد: شهید سلیمانی خود را سرباز این نظام و پیرو خط امام و رهبری می داند، و تنها در یک سخنرانی شش بار قسم یاد می کند که تنها شرط عاقبت بخیری داشتن رابطه قلبی با ولی فقیه است.


وی اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی رهبر معظم انقلاب را نه فقط رهبر ایران بلکه حکیم جهان اسلام می داند و در وصیت نامه سیاسی الهی خود نیز بر آن تاکید می کند.

 

مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه ما باید ادامه دهندگان راه و مکتب شهیدان باشیم عنوان داشت: مکتب شهید سلیمانی مکتب اسلام ناب است اسلامی که دو بال دارد کتاب خدا قرآن و دیگری عترت پیامبر ص است.


وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم ولایت مداری بجای ولایت شعاری است گفت: مکتب اخلاص، ایثار و از خودگذشتن، شجاعت و مقاومت و درنهایت مکتب خدمت صادقانه و عمل به تکلیف و وظیفه است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها