مدیرکل کمیته امداد استان تهران،گفت: در ۹ ماهه سال جاری، بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به ۱۲ هزار و ۱۴۷نفر از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۴۰۶۲۳۲
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران با ارائه گزارشی از تسهیلات پرداخت شده از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان در ۹ ماهه سال جاری،گفت : ۱۲هزار و ۱۴۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه در ۹ ماهه امسال به مددجویان تحت حمایت و سایر متقاضیان واجد شرایط  به مبلغ بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی افزود: ۸ هزار و ۹۸۳ فقره از این تسهیلات به مبلغ ۸۲ میلیارد و ۲۹۲میلیون تومان در قالب وام کارگشایی به منظور کمک به تأمین ودیعه، خرید و تعمیر مسکن  و امور ضروری از جمله ازدواج، درمان و .. بوده است.

پرپنچی، ادامه داد: ۴۶۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۷ میلیارد  و ۴۲۲ میلیون تومان نیز در بخش اشتغال زایی به متقاضیان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران،بیان کرد: تسهیلات پرداختی گارگشایی از سوی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون کارمزد پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه و بهره‌مندی از ظرفیت حداکثری خیّران در اعطای تسهیلات به نیازمندان در قالب طرح قرض ماندگار،گفت: خیّران حقوقی و حقیقی می‌توانند با سپرده‌گذاری و تعامل هم افزا با صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، این نهاد را در رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان تحت حمایت در قالب طرح قرض ماندگار یاری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات