خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در دیدار اصحاب رسانه با آیت اله عابدینی؛

تلاش ما ایجاد محتوای غنی در مقابله با جنگ شناختی و جنگ نرم است

کشاورز عنوان کرد: تلاش ما جریان سازی انقلابی است تا در مقابل جنگ شناختی و جنگ نرم بتوانیم با کمک رسانه های انقلابی محتوای غنی برای کاربران فضای مجازی و به ویژه جوانان ایجاد نماییم.
کد خبر: ۹۴۰۶۲۴۷
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، ظهر امروز مدیران و مسوولان رسانه استان به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان بسیج رسانه و سالروز شهادت شهید محمدرضا رهبر با ایت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار و گفتگو کردند.

محمد کشاورز مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در این دیدار ضمن اشاره به تعامل خوب بسیج رسانه استان با اصحاب رسانه بیان کرد: این تعامل موجب ایجاد فضای مناسبی برای دغدغه مندان موضوعات مختلف استان شده و ما نیز در تلاش هستیم ورای نگاه سیاسی، از رسانه هایی که دغدغه مند نظام و انقلاب هستند خدمت ارایه دهیم.

وی گفت: رسانه ها چشمان باز جامعه هستند و مطالبات مردم را پیگیری می کنند و امروز با افتخار بیان می کنیم درب بسیج رسانه به روی رسانه ها باز است.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین اظهار کرد: کار ما هم افزایی رسانه های انقلابی است و به مناسبت های مختلف در پی ایجاد فضای روشنگری و بصیرت افزایی هستیم تا با ارتقا دانش سیاسی و اجتماعی و فرهنگی رسانه ها بتوانیم این روشنگری را در راستای رفع نیازهای جامعه، در سطح جامعه تعمیم دهیم.

کشاورز با اشاره به مشکلات جامعه رسانه ای استان عنوان کرد: عدم امنیت شغلی، وضعیت اقتصادی و معیشتی اصحاب رسانه مشکلاتی است که این قشر پرتلاش با آن مواجه هستند. بخش دیگری از مشکلات قشر رسانه، بداخلاقی ها و بدخلقی های مسوولین نسبت به جامعه رسانه است.

وی افزود: رفع مشکلات رسانه قطعا این فضا را ایجاد می کند که خبرنگاران بی دغدغه به مطالبات جامعه بپردازند. تلاش ما جریان سازی انقلابی است تا در مقابل جنگ شناختی و جنگ نرم بتوانیم با کمک رسانه های انقلابی محتوای غنی برای کاربران فضای مجازی و به ویژه جوانان ایجاد نماییم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار