خبرهای داغ:
سردار مرادحاجتی گفت: شهدا رفتند تا عزت و اقتدار ما در دفاع مقدس و الان در جبهه بین‌المللی مقاومت ورد زبان‌ها باشد.
کد خبر: ۹۴۰۶۲۷۵
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در مراسم خاکسپاری پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در محوطه اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، با اشاره به جایگاه والای شهدا، توکل بر قدرت لایزال الهی و تبعیت از آموزه‌های مکتب ولایت و اهل بیت (ع) را رمز جاودانگی و قدرت شهیدان دانست و اظهار داشت: با اتکاء به شهدا و الهام از سیره و روش آنان می‌توان بر مشکلات فائق شد.

وی افزود: کار بزرگ شهدا مسئولیت همه ما را دوچندان می‌کند و مسئولان نیز در مقابل باید برای کسب رضایت مردم و تأمین معیشت و رفاه آنان تلاش مضاعف کنند.

سردار مرادحاجتی گفت: شهدا مدیران کل اخلاص و عمل هستند و باید مدیران کل دستگاه‌های مختلف که امروزه وظیفه خدمات‌رسانی به ملت را دارند، یادشان باشد که باید از این مدیران الهی الگو بگیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: این شهدای عزیز که نام‌شان فراتر از یک اسم و فامیل معمول است، «قاسم‌»های رهبرند. اینان رفتند تا عزت و اقتدار ما در دفاع مقدس و الان در جبهه بین‌المللی مقاومت ورد زبان‌ها باشد.

وی بیان کرد: امروز مردم ساحل‌نشین ماهشهری و اهالی بندر امام (ره) و مدیران و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و همچنین منطقه سوم دریایی سپاه خوزستان برای تشییع و خاکسپاری شهدا سنگ تمام گذاشتند که جا دارد از همین جا از همه این عزیزان تشکر کنم و فرزندان روح الله و امام خامنه‌ای را به آنان بسپارم که بار دیگر این خاک مقدس را عطر و بوی شهادت بخشیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها