فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: ۶۷ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج های نیازمند در قالب قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کوثر و بسیج سازندگی ناحیه کهگیلویه اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۲۸۶
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در این برنامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی، شهدای مقاومت و دهه بصیرت افزود : آنچه که این روزها به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی بیان می شود و هر چه از ایشان یاد کنیم، چیزی جز تکرار و تذکر نیست؛ شهید سلیمانی مرز انسان بودن را در نوردیده بود و به قله های انسانیت دست یافته بود و آنچه که ما از شهید سلیمانی در قله پیمایی ها می دیدیم، چیزی جز ایثار، از خود گذشتگی و ذوب شدن برای مردم نبود.

سرهنگ پاسدار سیدحمزه محقق زاده افزود: حاج قاسم برای حل مشکلات، گره گشایی و مانع گشایی در حوزه های متعدد، هیچ مرزی را به رسمیت نمی شناخت و تمامی مرزهای اعتباری را نیز در هم می نوردید و به قله های انسانیت رفت، آنجایی که انسان نیاز به کمک، حیات، مقاومت، ظلم ستیزی دارد و هر جا که از این سخنان بود، حاج قاسم حاضر بود و راه گشایی می کرد.

وی تصریح کرد: امروز به مدد حاج قاسم از شمال مدیترانه تا تنگه عدن، محل عبور انرژی جهان، خیمه زدیم و دشمنان نظام به قدرت بلامنازع انقلاب اسلامی پی برده اند.

محقق زاده، ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج‌های آسان، کم‌ هزینه و پایدار را در ازدواج جوانان یادآور شد و بیان داشت: ۶۷ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های نیازمند در قالب قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کوثر و بسیج سازندگی ناحیه کهگیلویه اهدا شد.

وی ارزش ریالی هر سری جهیزیه را حدود ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: این اقلام شامل ۹ قلم کالا شامل اجاق گاز، یخچال، تلویزیون ، ماشین لباسشویی و جاروبرقی است.

محقق زاده با اشاره به اینکه مکتب حاج‌قاسم راه‌گشا است، خاطرنشان کرد: هر کسی در راه خدمت‌گزاری است باید وارد میدان شود و با با هم‌افزایی، همدلی، پشتیبانی و حمایت و استفاده از همه ظرفیت‌ برای خدمتگزاری به مردم قدم برداشت.

اهدای ۶۷ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های نیارمند شهرستان کهگیلویهاهدای ۶۷ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های نیارمند شهرستان کهگیلویهاهدای ۶۷ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های نیارمند شهرستان کهگیلویهاهدای ۶۷ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های نیارمند شهرستان کهگیلویهاهدای ۶۷ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های نیارمند شهرستان کهگیلویهاهدای ۶۷ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های نیارمند شهرستان کهگیلویه

ارسال نظرات