خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه سمیه سمنان از برپایی یادواره سردار سلیمانی به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت این سردار پرافتخار اسلام به همت این پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۱۹
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

سمیه رضانژاد در گفت و گو با خبرنگار بسیج در سمنان به بیان ویژه برنامه های برگزار شده از شهادت سردار تا شام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که به مدت 6 شب به همت پایگاه مقاومت بسیج سمیه سمنان قرارگاه ثامن الائمه خواهران سپاه ناحیه سمنان برگزار شد اشاره کرد و از جمله آنها را یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور پرشور مردم برگزار شد، عنوان کرد.

وی سوگواری فاطمی را به مناسبت ایام دهه فاطمیه از دیگر برنامه های این پایگاه عنوان کرد و گفت: این ویژه برنامه در حسینیه شهدا محله بهاران سمنان همراه با قرائت قرآن و زیارت حضرت زهرا و مداحی و سخنرانی برگزار شد.

فرمانده پایگاه سمیه سمنان خاطرنشان کرد: از جمله نکاتی که در برپایی این ویژه برنامه ها مورد توجه قرار داشت دعوت از گروه های سنی مختلف از جمله نونهالان بود که خوشبختانه با استقبال خوب خانواده ها در کنار فرزندانشان انجام شد.

رضانژاد عنوان کرد: مراسم عزاداری نونهالان فاطمی در روز شهادت حضرت زهرا با قرائت سوره مبارکه کوثر و تفسیر این سوره انجام شد.

وی عنوان کرد: 100 پرس غذا در شب شهادت حضرت زهرا(س) به منازل بیمارانی که امکان حضور در مراسم های عزاداری نداشتند و نیازمندان و خانواده ایتام توزیع شد.

فرمانده پایگاه سمیه سمنان افزود: به بیش از 50 نفر از مردم محله بهاران به عنوان خادم یار حضرت زهرا(س) در این پایگاه ثبت نام کردند تا ویژه برنامه های عزاداری فاطمی به بهترین شکل ممکن برپا شود.

رضانژاد برگزاری مسابقات فرهنگی در هر شب(نقاشی و رنگ آمیزی ویژه نونهالان و نوجوانان، مسابقه حل جدول با موضوع حاج قاسم، دلنوشته برای حاج قاسم و حضرت زهرا،طرح سوالات تشریحی ویژه سنین جوانان بهمراه بارگزاری پی دی اف وصیت نامه سردار در گروه ها) را از دیگر ویژه برنامه های این پایگاه در دهه بصیرت و دهه فاطمیه عنوان کرد.

وی افزود: کارگاه مادرانه با حضور دختران نوجوان و با موضوع حجاب فاطمی در پایگاه سمیه در طول این ایام برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها