سردار ذوالقدر:

توزیع یک میلیون و ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: تاکنون و در قالب رزمایش کمک مومنانه یک میلیون و سیصد هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده است.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۵۶
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار احمد ذوالقدر عصر امروز در همایش فعالان فضای مجازی استان تهران که در سالن شهید جنگروی سپاه سیدالشهداء (ع) برگزار شد، اظهار کرد: سپاه سیدالشهداء فرصت فوق‌العاده‌ای برای حضور و فعالیت اثربخش بسیجیان در حوزه‌های مختلف است.

وی با اشاره به توزیع یک میلیون و سیصد هزار بسته کمک مومنانه بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا، گفت: همچنین یکهزار و ۷۵۰ جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تهیه و تحویل آنان شده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: علاوه بر توزیع ۶۹۰۰ تبلت دانش‌آموزی بین دانش‌آموزان نیازمند، بیش از ۶ میلیون غذای گرم بین نیازمندان و بیماران توزیع شده است.

سردار ذوالقدر با اشاره به تولید و توزیع بیش از ۱۰۰ هزار ماسک، عنوان کرد: افتتاح و بهره‌برداری از ۵۱۳ پروژه عمرانی شامل خانه مسکونی، مسجد، خانه عالم، آب روستایی و لوله کشی و آبرسانی روستایی از دیگر اقدامات سپاه سیدالشهدا است.

وی با نگاهی به اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در سپاه سیدالشهدا، تاکید کرد: برادران و خواهران بسیجی استان تهران مانند انگشتری که نگین را در برمی‌گیرد، پایتخت نظام اسلامی را در برگرفته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حساسیت‌های فضای مجازی و ضرورت هوشیاری و بصیرت در این زمینه، گفت: متاسفانه فضای مجازی برخی از فرزندان ما را شهید و برخی دیگر را مجروح و مصدوم کرده است.

سردار ذوالقدر با تاکید بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها و ابزارها برای حضوری فعال و تعیین‌کننده در عرصه فضای مجازی، بیان کرد: در شرایطی که دشمن همه توان و عِده و عُده خود را پای کار آورده است، بایستی در سایه بصیرت، موقعیت‌شناسی و دشمن‌شناسی با تولیدمحتوای سالم و تاثیرگذاری سهمی تعیین‌کننده در این حوزه داشته باشیم.

انتهای پیام/***

ارسال نظرات
آخرین اخبار