مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

بهزیستی زنجان هزینه بیمه سلامت ۱۹ هزار مددجو را تامین می کند

زنجان-مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه همه خدمات بیمه درمان و نسخه‌پیچی برای ۱۸ هزار و ۸۲۶ خانوار تحت پوشش بهزیستی الکترونیکی شده است، افزود: سهمیه جدید برای امسال ۷۰۰ نفر بوده است، که توزیع شهرستانی این بیمه ها صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۴۰۶۵۹۰
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

محمد محمدی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان گفت :در حال حاضر ۱۸ هزار و ۸۲۶ نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی از خدمات بیمه سلامت بهره مند هستند که علاوه بر این تعداد سهمیه افراد مجهول الهویه نیز جدا تعیین گردیده و از اول سال جاری تاکنون ۱۱ مجهول الهویه در استان زنجان به بیمه سلامت ارجاع داده شده اند.

بهزیستی زنجان هزینه بیمه سلامت ۱۹ هزار مددجو را  تامین می کند

 

وی به تفاهم نامه سازمان بهزیستی کشور و موسسه خیریه زنجیره امید اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۱۴ نفر از افراد تحت پوشش زیر ۱۸ سال که قادر به تامین هزینه درمان نبودند از خدمات تخصصی ارتوپدی، قلبی و ترمیمی، به صورت رایگان تحت نظر بهترین متخصصان ایرانی و بین‌المللی با همکاری سازمان بهزیستی کشور و موسسه خیریه زنجیره امید قرار گرفته اند. 

 

محمدی ادامه داد: براساس تفاهم نامه سازمان بهزیستی کشور و موسسه خیریه زنجیره امید هر دو نهاد تا سقف ۱۵ میلیون تومان در مجموع ۳۰ میلیون تومان برای تامین اندام‌های مصنوعی، پروتز حین عمل و ... هزینه درمان تخصیص داده است.

 

وی در خصوص بهره مندی افراد دارای معلولیت از خدمات ستاره دار بیمه سلامت، یادآور شد: افراد دارای معلولیت دارای بیمه سلامت، می‌توانند از هشت خدمت ستاره‌دار کاردرمانی، توانبخشی، آسیب شنیداری، مشاوره یا تجویز سمعک، ارزیابی و کنترل دوره‌ای و درمان اختلالات گفتار، زبان و ارتباط کلامی یا پردازش شنوایی که تحت پوشش بیمه نیست، برخوردار شوند.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اسامی تمام افراد تحت پوشش بهزیستی که در سامانه ارمغان ثبت‌نام شده‌اند و از بیمه دیگری برخوردار نیستند، به بیمه سلامت اعلام می‌شود و افراد می توانند می‌توانند با ارائه کد ملی از خدمات درمان مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

 

وی اضافه کرد: کلیه بیمه شدگان می توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۶۶۶* از وضعیت بیمه ای و اعتبار نامه بیمه خود مطلع شوند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار