خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف سواری ولکس حامل ۲۵ قبضه سلاح شکاری و جنگی در محور "زرقان-شیراز"و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۶۹۰
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از پلیس فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز، ماموران پلیس امنیت عمومی استان فارس با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی از اعضای باند قاچاقچیان با یک سواری ولکس تعدادی اسلحه را از استان‌های غربی بارگیری و قصد انتقال آن را به "شیراز" دارد که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور زرقان-شیراز اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی خودرو متعلق به قاچاقچی را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو 17 قبضه سلاح شکاری و 8 قبضه کلت کمری و 16 خشاب مربوطه (در مجموع 25 قبضه) که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را به سامانه 110 اطلاع دهند.

 توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق توسط ماموران یگان تکاوری 

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال توسط ماموران یگان تکاوری استان خبر داد.

سرهنگ دوم حمید افرامن بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز روز گذشته ماموران یگان تکاوری استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "فیروزآباد-شیراز" به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این اتوبوس 10 حلقه لاستیک و 2 دستگاه موتور و گیربکس خودرو هایلوکس همراه با متعلقات مربوطه که خارجی و قاچاق بود کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالا‌های مکشوفه 5 میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس با اشاره به معرفی راننده به دستگاه قضائی، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه افراد فرصت طلب موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها