دیدار مدیر کل زندانهای سیستان و بلوچستان با مدیر بسیج کارمندان

مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی سیستان و بلوچستان با حضور در ستاد بسیج اقشار سپاه سلمان با مدیر سازمان بسیج کارمندان استان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۴۰۶۸۰۳
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، در این دیدار مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از مساعدت و همراهی صمیمانه مدیر کل زندان‌ های استان در اجرای برنامه‌ های بسیج تقدیر و تشکر کرد.
سرهنگ پاسدار حسن نکویی ضمن قدردانی از حضور مدیر کل زندان های استان، با تبیین اهمیت و لزوم نقش آفرینی فرهنگ بسیج و ایثار گفت: این اداره کل به لطف برخورداری از کارمندان بسیجی و ایثارگر دستاورد‌های ارزشمندی در مسیر نیل به اهداف بسیج و ولایت فقیه داشته است.

وی تاکید کرد: مجموعه بسیج و سپاه، برای تعامل و همکاری با مجموعه اداره کل زندان ها از هیچ کوششی دریغ نمی کند و در راستای مباحث فرهنگی، تقویت پایگاه بسیج و اشتغالزایی مددجویان نیز مانند گذشته در خدمت این اداره کل خواهد بود.

مدیر کل سازمان زندان های استان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها و خدمات ارائه شده توسط بسیج به ارائه گزارش اقدامات انجام شده پرداخت.

محمدحسین خسروی در پایان بر رفع موانع و مشکلات پیش روی زندانیان و تعامل بیش از پیش مجموعه سپاه و بسیج با این اداره کل تاکید و قول مساعدت جهت رفع موانع موجود داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار