خبرهای داغ:
همدان- استاندار همدان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی استان همدان موظف به حمایت از فعالان اقتصادی هستند، گفت: در این فرایند از دادن قول و وعده‌های واهی پرهیز می‌کنیم.
کد خبر: ۹۴۰۶۸۶۹
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با اشاره به بررسی مسائل و مشکلات واحد پرورش ماهی قزل دانش اظهار داشت: با مساعدت بانک کشاورزی موضوع بدهی این واحد برای پنج سال دیگر تقسیط و مقرر شد تسهیلات جدید برای راه اندازی مجدد در اختیار مجری این طرح قرار گیرد.

وی گفت: طبق آخرین گزارش شرکت شهرک‌های صنعتی از مجموع یک هزار و ۱۴۶ واحد تولیدی و صنعتی استان همدان ۱۴۹ واحد راکد است که از تمام ظرفیت‌های قانونی استان برای کمک به رونق این واحدهای تولیدی مشکل‌دار استفاده می کنیم که پویا شوند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی استان همدان موظف به حمایت از فعالان اقتصادی هستند، افزود: در این فرایند از دادن قول و وعده‌های واهی پرهیز می‌کنیم چرا که بودجه کافی برای تامین نیاز فعالان اقتصادی وجود ندارد.

وی گفت: با کمک سیستم بانکی، سرمایه در گردش مورد نیاز صنایع و واحدهای تولیدی استان را تأمین می‌کنیم تا در این چرخه دچار مشکل نشوند.

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: مدیران بانک‌ها و دستگاه های اجرایی و خدماتی باید به مصوبات تمکین کنند تا بتوانیم به معنای واقعی از تولیدکنندگان پشتیبانی کنیم چرا که در چند سال اخیر با وجود بحران و تحریم های ظالمانه در تولید مشکل بوجود آمده است.

وی در خصوص طرح پایش موانع و مشکلات واحدهای غیرفعال و راکد استان همدان ابراز داشت: این مسائل دسته‌بندی و به دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع برای رسیدگی ارجاع شود.

استاندار همدان عنوان کرد: افرادی که با علم در واحدهای تولیدی حرکت می‌کنند دچار مشکل نمی‌شوند؛ برخی از واحدهای تولیدی در دوران تحریم به خوبی عمل کردند.

وی ادامه داد: مسائل بیمه، مالیات، بدهی معوق بانکی، سرمایه در گردش، کمبود نقدینگی و مشکلات زیرساختی مانند گاز، برق و آب را به سرعت در کارگروه تسهیل مطرح و حل و فصل می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد این مسائل در فرایند تولید خلل و لطمه‌ای ایجاد کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات