رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه بسیج به عنوان خدمتگزار رسانه‌ها آماده است تا از رسانه‌ها پشتیبانی کند، گفت: ما به عنوان تقویت کننده تشکیلات مردم پایه انقلاب اسلامی آماده همکاری و کمک به رسانه‌ها هستیم.
کد خبر: ۹۴۰۶۸۸۸
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش مدیران رسانه طی سخنانی اظهار داشت: بسیج رسانه یک هیئت عالی اندیشه ورز دارد که می‌تواند به شکل گیری چنین نشست‌هایی به صورت مستمر کمک کند و رویه کار در سازمان بسیج هم این است که رده‌های مقاومت را پشتیبانی کند.

وی افزود: ما انتظار تحقق بسیج نوینی را در گام دوم انقلاب اسلامی داریم. چند روز دیگر به سه سالگی صدور بیانیه گام دوم انقلاب می‌رسیم. این بیانیه به عنوان یک سند راهبردی بسیار عمیق و دقیق پیش روی ما است که باید به آن عمل کنیم.

رئیس سازمان بسیج گفت: جان کلام بیانیه گام دوم تحقق همه جنبه‌های مردمسالاری دینی است و در ادامه بنای تحقق تمدن نوین اسلامی را دارد. ما امروز یک فرصت زمانی ذی قیمتی را در اختیار داریم تا این بیانیه را تحقق بخشیم.

سردار سلیمانی تصریح کرد: بسیج باید در همه جنبه‌های مردم سالاری تلاش کند و در حقیقت ایجاد ایران قوی از مسیر تحقق همه جنبه‌های مردم سالاری محقق می‌شود.

وی افزود: باید تحلیل کنیم که چرا وضعیت اقتصادی ما امروز به این مرحله رسیده است و باید این سوال را پاسخ دهیم که سیاست‌های اقتصادی ما بعد از دفاع مقدس درست بوده است یا خیر.

سردار سلیمانی ادامه داد: در این مرحله رسانه‌های مانند نگین انگشتر نقش پیش قراولی دارند و می‌توانند مسیر حل مشکلات را باز کنند. البته در این مسیر اختلاف سلیقه یک تهدید نبوده و یک فرصت است.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه بسیج به عنوان خدمتگزار رسانه‌ها آماده است تا از رسانه‌ها پشتیبانی کند، گفت: ما به عنوان تقویت کننده تشکیلات مردم پایه انقلاب اسلامی آماده همکاری و کمک به رسانه‌ها هستیم. پر تیراژ‌ترین افکار سنجی در بسیج صورت می‌گیرد و می‌توانیم در مورد هر موضوعی ۴۸ ساعته افکار سنجی علمی انجام داده و در این زمینه هم به رسانه‌ها کمک کنیم.

وی اضافه کرد: ما به دنبال تصدی گری نبوده و دنبال الگو سازی هستیم و بسیج هم اگر رسانه دارد آن‌ها در خدمت بسیج نیستند و مانند سایر رسانه‌ها عمل می‌کنند.

سردار سلیمانی عنوان کرد: ملت ایران را باید در مخاطره‌ها و بحران‌ها شناخت. نمونه این مورد را در کمک‌های مومنانه دیدیم. برخی فکر می‌کنند که این کمک‌ها دولتی و حکومتی بوده است، اما حقیقت ماجرا اینگونه نبود و اقشار مختلف مردم پای کار آمدند و برای مثال خود دانش آموزان در دوران کرونا بیش از یک میلیون بسته معیشتی را تهیه و توزیع کردند.

ارسال نظرات