رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: اصحاب رسانه با عزم و اراده دینی و انقلابی نگذارند مرزهای فکری جامعه جولانگاه جاعلان روایت‌ها شود.
کد خبر: ۹۴۰۶۹۰۹
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳

به گزارش ...، عباس محمدیان عصرسه‌شنبه در همایش رسانه و امنیت ملی طی سخنانی اظهارکرد:  21 دی ماه سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر که به عنوان سالروز تاسیس بسیج رسانه نام‌گذاری شده است، نماد و الگوی شاخص برای اصحاب رسانه است که با هدف روایت حقیقت، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی و روشنگری، در جبهه جنگ نرم به جهاد تبیین بپردازند.

وی بیان کرد: جامعه رسانه‌ای با داشتن شهدایی همچون غلام‌رضا رهبر که برای روایت درست و ثبت حقیقت از جان خویش گذشت تا روایت‌های ناب دفاع مقدس در تاریخ برای همیشه و تا ابد ماندگار بماند، رسالتی بس سنگین در پاسداری از حریم اسلام و ولایت را به دوش می‌کشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: در این برهه حساس، ضروری است اصحاب رسانه با عزم و اراده دینی و انقلابی برای حفظ و تقویت غیرت دینی مردم جامعه، منافع و آرمان‌های اصیل انقلاب، در جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن علیه نظام اسلامی، در سنگر فکر و اندیشه نگذارند مرزهای فکری جامعه جولانگاه جاعلان روایت‌ها شود.

وی خاطرنشان کرد: ما در عصر جنگ روایت‌ها به سر می‌بریم و دشمن با ابزارهای پیشرفته و پیچیده و متنوع رسانه‌ای به جعل روایت‌ها می‌پردازد تا به جبهه انقلاب ضربه بزند؛ به فرموده رهبر معظم انقلاب «مؤثرترین سلاح بین‌المللی علیه دشمنان و مخالفین، سلاح تبلیغات و سلاح ارتباطات رسانه‌ای است»؛ لذا به اهتزاز نگه داشتن پرچم ارزش‌های دینی و انقلابی در مصاف با جنگ نرم استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی چیزی جز تلاش جهادی رسانه‌ای برای خنثی‌سازی اهداف جبهه شیاطین برای آن متصور نیست.

محمدیان متذکر شد: بی‌شک اصحاب رسانه می‌بایست در مواجهه با جبهه دشمنان، برنامه‌ها، ترفندها و ابزارهای مقابله با آن را نیز بشناسند چراکه اگر رسانه‌ای دشمن‌شناس نباشد، نمی‌تواند مایه روشنگری باشد و به نفع انقلاب و نظام اسلامی قلم بزند.

ارسال نظرات