رئیس شورای قضایی و رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از دستگیری عامل تعرض به تندیس سردار دلها در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۹۲۷
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ پیام رئیس شورای قضایی ورئیس دادگستری استان چهارمحال و بختیاری  به مناسبت دستگیری عامل تعرض به تندیس سردار دلها درشهرکرد به شرح ذیل منتشر شد:

در پی  هتک حـرمت کـوردلان ضدانقلاب در شب شهــــادت بی‌بی دو عالم، حضرت فاطمه زهـــرا(س) به مجـــاهد راه خدا، ســـردار شهید حاج قاسم سلیمانی و به آتش کشاندن تندیس این شهید والا مقام  و صدور دستورات لازم به دادسرا، ضابطین قضایی و دستگاه‌های ذی‌ربط جهت شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل مربوط، به لطف الهی و تلاش‌های شبانه‌روزی دادستـــــان  مرکــــز استان و سربازان گمنام امـــــام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات، اطلاعات سپــاه پاسـدارن و نیروی انتظامی استان و نیز همکاری مردم قدرشناس استـــان ، عامل این عمل وقیحانه دستگیر گردید.

 اینجانب ضمن تقدیر و تشکر وافر از زحمات تمامی عزیزان، به مردم شریف استان و کشور که احساسات آنها در پی این حادثه جریحه‌دار گردیده، این اطمینـــــان را می‌دهم که دادگستـــری استــــان چهارمحال و بختیـــاری در اسرع وقت و با دقت تمــــــام، وفق موازین شرعی و قانونی به موضوع رسیدگی و عــــامــل یا عوامل این گستاخی را به سزای عمــل خود خواهد رساند.

یقین داریم  راه این شهید عزیز و سایر شهـــدای گرانقدر با وجود زنان و مردان و جوانان باغیرت این مرز و بوم پُررهرو خواهد ماند. ان‌شاءالله

احمدرضا بهرامی

رئیس شورای قضایی و رئیس کل دادگستری

 استان چهارمحال و بختیاری

1400/10/21

ارسال نظرات