دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان مطرح کرد:

اصحاب رسانه گیلان پیشگام در مطالبه‌گری

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان گفت: رسانه‌ها در راستای شناسایی مشکلات در محلات مختلف در تمامی نقاط گیلان حضوری مستمر داشته و با مطالبه‌گری خود باری بزرگ از مشکلات گیلان را برطرف کردند.
کد خبر: ۹۴۰۶۹۶۷
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۶

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج محمد حسن‌پور درآیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن همایشات سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد با قدردانی از  زحمات رسانه‌های گیلان درطول یکسال گذشته اظهار کرد: خبرنگاران گیلانی در طول یک سال گذشته با تلاش‌های شبانه‌روز خود باعث بسیار در کنترل کرونا، حل مشکلات کارخانجات گیلان مؤثر بودند.

وی اصحاب رسانه را پیشگام مطالبه‌گری در استان دانست و گفت: رسانه‌ها در راستای شناسایی مشکلات در محلات مختلف در تمامی نقاط گیلان حضوری مستمر داشته و با مطالبه‌گری خود باری بزرگ از مشکلات گیلان را برطرف کردند.

اهالی قلم امین مردم و مسئولان هستند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی هم در این مراسم با بیان اینکه اهالی قلم امین مردم و مسؤولان هستند، اظهار کرد: بسیار خرسندم که در دومین سال پیاپی بزرگترین جشنواره رسانه‌ای گیلان در سازنان منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود و از این بابت خدا را شاکر هستم.

علی اوسط اکبری مقدم با اشاره به حضور مستمر اصحاب رسانه در تمامی بحران‌های جامعه گفت: رسانه یک رسالت مهم در جامعه است زیرا خبرنگاران در راستای حل مشکلات جامعه و کشور نقش بسیار مهمی دارند و بدون حضور اصحاب رسانه هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در یک نظام مردم سالاری رسانه و مطبوعات ارکان اصلی آن نظام هستند، بیان کرد: اگر ۶ ماه در استان فضای مجازی به مسائل زیست محیطی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بپردازیم بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تأکید بر لزوم تاثیرگذاری رسانه در بیداری افکار عمومی تصریح کرد: رسانه در بیداری افکار عمومی، بیداری جامعه و رشد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نقش مهمی دارد که باید به آن توجه شود.

ارسال نظرات