خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اهواز گفت: طرح محله اسلامی در اهواز آغاز شده و کمیته‌های تخصصی نیر برای اجرای هرچه بهتر این طرح راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۹۴۰۷۰۸۴
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

حجت‌الاسلام سید امیر میرعلایی در نشست شورای اداری اهواز در سرسرای اتاق بازرگانی اهواز اظهار داشت: در دولت جدید مردم خواستار تغییر محسوس در شرایط کشور هستند؛ رویکرد دولت جدید توجه به خدمت رسانی و ارتباط مستقیم با مردم است.

وی افزود: طرح محله اسلامی را در اهواز آغاز کرده‌ایم و کمیته‌های مختلفی در این زمینه راه‌اندازی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اهواز گفت: به عنوان مثال در کوی طاهر اهواز که مالکان اسناد مالکیتی ندارند مصوب شد که زمین های بدون سند تعیین تکلیف شوند اما متاسفانه همکاری در این بخش بسیار اندک بوده است.

وی ادامه داد: در کوی طاهر اهواز ۵۰۰ خانوار زندگی می‌کنند و اگر واحدی که در آن سکونت دارند سنددار شود مشکل ۴۰ ساله آنها حل می‌شود.

حجت‌الاسلام میرعلایی اظهار داشت: بخشی از این زمین‌ها مربوط به بنیاد مستضعفان و بخشی مربوط به کمیته امداد امام خمینی(ره) می باشد و خوشبختانه این مشکل در حال حل شدن است.

وی همچنین در خصوص خود حفاظتی دستگاه‌ها نیز گفت: حراست فرمانداری و دستگاه‌ها باید از اداره و دستگاه خود حفاظت کنند و در زمان بروز مشکل و بحران بی تفاوت نباشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها