خبرهای داغ:
سرهنگ صادق پور گفت: رسانه ها می توانند جهت مطالبات شهری و انعکاس موفقیت های انقلاب، جریان ساز باشند.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۰۴
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار مهدی صادق پور در نشست صمیمی و تعاملی با خبرنگاران افتخاری بسیج شهرستان آبیک با اشاره به اهمیت فضای مجازی در انعکاس و اشاعه فرهنگ اسلامی بیان کرد: امروز دشمن از فضای مجازی و رسانه ای ابزاری برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کند.

وی افزود: مذاکرات برجام، مصداق واقعی این امر است. مذاکرات به گفته نماینده ویژه ایران در حضور رسانه ها با شرایط خوبی در حال پیشرفت است اما شبکه های ضد ایرانی عدم موفقیت مذاکرات را پمپاژ می کنند و در موضوع دیپلماسی هم این جنگ روانی وجود دارد و فضای مجازی و این موضوع نشان می دهد که رسانه قدرت اقناع افکار عمومی را در سمت و سوی اهداف خود دارند.

صادق پور با اشاره به اهمیت رعایت مولفه صداقت در اخبار خاطرنشان کرد: هر چه رسانه در ارایه اخبار و اطلاعات صداقت بیشتری داشته باشد، قطعا مخاطبین بیشتری را جذب خواهد کرد. رسانه های انقلابی با رعایت مولفه صداقت در قلم خود، می توانند پاسدار آرمان های انقلابی باشند.

وی در ادامه افزود: یکی از وظایف خبرنگاران افتخاری و فعالان مجازی انعکاس فعالیت ها و اخبار مثبت از عملکرد دستگاه ها و دولت است که رهبر انقلاب در دیدار مردم قم با ایشان به این امر اشاره کردند که باید موفقیت ها و خدمات انقلاب اسلامی در سطح جامعه انعکاس یابد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) آبیک متذکر شد: در پس همه موضوعاتی که در رسانه های خارجی اتفاق می افتد، هدفی وجود دارد و باید با این دید موضوعات را تحلیل کرد. بیانیه گام دوم بهترین پایه و اساس اظهارات مسئولین است که ببینیم چقدر مطابقت با بیانیه گام دوم دارد.

صادق پور تصریح کرد: در بیانات چند روز اخیر رهبر معظم انقلاب که به موضوع غیرت دینی پرداختند و تمام هدف دشمنان را مقابله با این غیرت دینی اعلام نمودند، ما در این راستا نباید اجازه دهیم غیرت دینی مردم کمرنگ شود و یکی از مصادیق غیرت دینی استفاده از کالای داخلی است که باید در رسانه ها این موضوع را ترویج دهیم.

سرهنگ صادق پور در پایان با اشاره به نقش رسانه ها در مطالبات شهری افزود: با رسانه ها می‌توان موضوعات شهرستانی و شهری را حل کرد و با مطالبه گری و همت مسئولین می‌توانیم مشکلات را حل کنیم و این جز با کار جهادی مقدور نیست. مدیران می‌توانند با کمک گرفتن از فضای مجازی باند زر و زور و ثروت را افشا کنند و قطعا این مطالبه گری نقش موثری در امیدآفرینی جامعه دارد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها