رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد

٢٢ بهمن شاه بیت دهه فجر انقلاب اسلامی / برگزاری راهپیمایی ٢٢ بهمن در زنجان در صورت فراهم بودن شرایط

زنجان _ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت :٢٢ بهمن شاه بیت دهه فجر انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و در صورت شرایط مناسب اجتماع بزرگ ٢٢ در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۲۲
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان، با اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بیان دستاوردها و پیشرفتهای نظام مقدس جمهوری است، اظهار داشت: با وجود مشکلات عدیده مردم بیان دستاوردهای انقلاب امری مهم و ضروری است.

 

٢٢ بهمن شاه بیت دهه فجر انقلاب اسلامی / برگزاری راهپیمایی ٢٢ بهمن در زنجان در صورت فراهم بودن شرایط

وی در ادامه تصریح کرد :طبق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سخنرانی سالروز قیام ۱۹ دی با مردم قم به تبیین و بیان دستاوردهای نظام اسلامی تاکید و دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصت مناسبی برای بیان این دستاوردها برای امید بخشی به جامعه بیان کردند. 

 

 

این مسئول با بیان اینکه ٢٢ بهمن شاه بیت دهه فجر انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، تاکید کرد :برای برگزاری اجتماع بزرگ در این روز برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت. 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دشمنان و توطئه گران اهداف خود را امروزه در جنگ شناختی دنبال می‌کنند، افزود: امروز دشمن در جنگ نظامی و معرفتی به نتیجه نرسیده و به جنگ شناختی روی آورده و گفتمان انقلاب را نشانه رفته است.

 

حجت‌الاسلام ناصر ادامه داد: دهه فجر انقلاب اسلامی بهانه‌ای برای تکریم شخصیت امام خمینی(ره)، خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان است که برنامه‌های مختلفی در این زمینه برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر با ایام الله دهه فجر متقارن شده است، گفت:باید سعی شود در برنامه‌ها به نقش بانوان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی توجه ویژه ای گردد. 

 

این مسئول عنوان کرد :مردمی کردن بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر، فعال کردن مساجد و تشکل‌های مردمی، استفاده از ظرفیت جوانان و طراوت بخشی به برنامه‌ها ضروری است.

 

حجت الاسلام ناصر در پایان خاطرنشان کرد : دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان به مناسبت ۱۲ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن در روز جمعه در صورت قرمز بودن وضعیت کرونایی تجمع محدودیت برگزار و غیر از وضعیت قرمز راهپیمایی تا مصلی خاتم‌الانبیا برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار