خبرهای داغ:
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرزهای شرقی گفت: امنیت مرز‌های جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۷۱
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در بازدید از مرز‌های شرقی کشور در شهرستان زیرکوه گفت: حضور نیرو‌ها در مناطق مرزی، صرفاً به خاطر امنیت بیشتر است و نیرو‌های ارتش همیشه پا در رکاب و آماده هستند.


وی افزود: وضعیت در مناطق مرزی بسیار مطلوب است و نیروی زمینی هم از لحاظ تحرک و هم از لحاظ آمادگی به یک قدرت واقعاً مثال‌زدنی تبدیل شده است.


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در مولفه‌های مختلف، نیروی زمینی پاسخگوی نیاز‌های عملیاتی جمهوری اسلامی ایران است گفت: بار‌ها به دشمنان هشدار دادیم، اگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماقت کنند و دست از پا خطا کنند، بدانند که پایان دهنده نبرد، آن‌ها نیستند و طومارشان توسط همین نیرو‌های جان برکف و پا در رکاب که گوشه‌ای از توانمندی آن‌ها را می‌بینند در هم پیچیده می‌شود.


امیر حیدری افزود: شعار ما "ارتش فدای ملت ملت پناه ارتش" است و مردم با طیب خاطر به امور زندگی خود بپردازند و بدانند مرز‌های آن‌ها پرقدرت و استوار نگهداری می‌شود و هیچ موقع اجازه نمی‌دهیم پای دشمنان و خیانت کاران به مرز‌های ما باز شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها