خبرهای داغ:
استاندار خوزستان گفت: اداره کشور در ابعاد مختلف در بخش‌های مربوط به توسعه علوم مهندسی، فنی، پزشکی و در همه ابعاد، در آینده متعلق به نخبگان است.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۸۶
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵

صادق خلیلیان در آیین تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری ۱۴۰۰ که (۲۲ دی‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: دانش است که می‌تواند مسیر توسعه هر جامعه را هموار کند؛ ایده‌های جدید در مدل‌های توسعه بر پایه دانش استوار است و ما باید این مسیر را در کشور و استان‌مان دنبال کنیم و دانش را مبنای توسعه و برنامه‌ریزی خود قرار دهیم. طبیعتا در این مسیر نیازمند نخبگانی هستیم که کمک‌کننده ما باشند.
وی افزود: آینده کشور متعلق به نخبگان است. اداره کشور در ابعاد مختلف در بخش‌های مربوط به توسعه علوم مهندسی، فنی، پزشکی و در همه ابعاد، در آینده متعلق به نخبگان است بنابراین اگر امروز از این عزیزان تقدیر می‌کنیم در حقیقت آینده جامعه خود را تضمین می‌کنیم.

استاندار خوزستان گفت: وظیفه داریم که استان خوزستان را بر پایه دانش بسازیم و به نحو شایسته‌ای وضعیت استان را ارتقا دهیم. امروز مراسم تجلیل و تقدیر از نخبگان کنکوری و دانش‌آموزان رتبه برتر را داشتیم و با توجه به اینکه توسعه هر کشور مبتنی بر دانش است، پیش‌قراولان دانش نیز نخبگان هستند و می‌توانند در سرعت‌بخشی به کشور بسیار موثر باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها