رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز :
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز از پیگیری استقرار اداره آموزش و پرورش عشایری در بخش بران این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۷۲۶۰
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

۱۰ مدرسه در شهرستان اصلاندوز احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، قدرت مهرآوران در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اصلاندوز مغان با گرامیداشت فرارسیدن هفته شوراهای آموزش و پرورش اظهار داشت: هدف از تشکیل شورای آموزش و پرورش در مناطق همسوسازی ادارات و نهادهای منطقه در جهت هماهنگی برای رفع مشکلات و مسائل حوزه آموزش و پروش است ‌که در این راستا شهرستان اصلاندوز نیز در سطح استان پیشتاز بوده و در مسیر توسعه و شکوفایی قرار گرفته است.

وی با قدردانی از همکاری مسئولان منطقه با آموزش و پرورش منطقه افزود: در اصلاندوز مغان اهالی، مسئولان و به ویژه مجمع خیرین با اداره آموزش و پرورش تعامل خوبی دارند و همچنین با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام شده اداره آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز به مدیریت ارتقا پیدا کرد که در روند فعالیت‌های این نهاد مهم در جامعه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مهرآوران از پیگیری استقرار اداره آموزش و پرورش عشایری در بخش بران خبر داد و تصریح کرد: با توجه به قرارگیری تمامی مدارس عشایری منطقه در بخش بران به منظور رسیدگی هرچه بهتر به امورات مدارس عشایری، پیگیری‌های لازم جهت استقرار اداره آموزش و پرورش عشایری در بخش بران شهرستان اصلاندوز انجام می‌شود.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز رشد و بالندگی جامعه را در گرو تقویت فرهنگ کشور دانست و بیان کرد: امسال با تلاش‌های انجام شده عملیات حصاری کشی و پی‌کنی در ۱۵ واحد آموزشی و همچنین عملیات استاندارد سازی سیستم گرمایشی ۱۳ مدرسه در سطح شهرستان انجام شده است و در کنار این مسائل پیگیری احداث شهرک فرهنگیان و مزرعه آموزشی هنرستان‌های کشاورزی در اصلاندوز نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر احداث ۱۰ مدرسه در شهرستان اصلاندوز مغان، ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی انجام یافته ۱۰ مدرسه به همت بنیاد برکت در سطح شهرستان مرزی اصلاندوز مغان احداث می‌شود.  
گفتنی است؛ در هفته شوراهای اموزش و پرورش  بیش از ۲۰ عنوان برنامه ازجمله تجلیل از اعضای شورا، دیدار با امام جمعه، بازدید از پروژه‌‌های آموزشی و مدارس، حضور در نماز جمعه در شهرستان اصلاندوز اجرا می‌شود.

ارسال نظرات