خبرهای داغ:
مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهدای گمنام ویادواره شهدای روستای خرمنان شهرستان تیران و کرون

سردار رشیدزاده : یادواره، یاد از یک طرز فکر وفرهنگ وایده و مراد است.

مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهدای گمنام ویادواره شهدای روستای خرمنان شهرستان تیران و کرون با حضور مسئولین و مردم شهید پرور شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۳۱۴
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون، مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهدای گمنام ویادواره شهدای روستای خرمنان شهرستان تیران و کرون با حضور سردار رشیدزاده فرمانده لشکر 8 نجف اشرف، سرهنگ رازی فرمانده ناحیه مقاومت تیران و کرون،دکتر محمدی کیا فرماندار شهرستان حجت الاسلام رشیدیان امام جمعه ودکتر ابوترابی نماینده مجلس و مسئولین و مردم شهید پرور شهرستان در محل فاطمیه روستا برگزار شد.

سردار رشیدزاده فرمانده لشکر 8 نجف اشرف با اشاره به اینکه ما باید همیشه یاد وخاطره شهدا را زنده نگه داریم گفتند:یادواره یعنی اینکه ما باید به یاد افراد و کسانی باشیم که در راه صیانت از دین و دفاع از ارزشهااز جان خود گذشتند ویاد از انها یاد از یک طرز فکر وفرهنگ وایده و مراد است.

ایشان با اشاره به شهدای دفاع مقدس و شهید سلیمانی و شهید کاظمی وشهدای گمنام افزودند:این شهدای گمنام، خیلی خوشنام هستند و دردنیای ملکوت بهترین شهره و صفات را دارند وبالاترین فضائل ومقام را این شهدا دارند وماییم که بین اینها گمنام هستیم.

سردار رشیدزاده فرمودند: شهدا ناظر و پناهگاهی هستند برای توسل و تمسک ما و وجودشان برای ما مبارک است و با برگزاری این برنامه ها باید در ترویج فرهنگ شهادت و ایثار تلاش کرد.

فرمانده لشکر 8 نجف اشرف تصریح کرد: هرجا امتها از رهبران خود فاصله گرفتند از اهداف دور شدند و هرگاه از رهبران خود پیروی و حمایت کردند موفق شدند و مانیز باید گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم تا موفق شویم.

ارسال نظرات