خبرهای داغ:
امام جمعه کرندغرب گفت: امروز غیرت دینی مردم را زیر تابوت حاج قاسم سلیمانی‌ها باید دید.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۸۹
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله سید محمد علی ساداتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع المهدی شهر کرند غرب برگزار شد، اظهار کرد: انسان باید این موضوع را در نظر داشته باشد که در این دنیا مسافری است که باید توشه خود را فراهم کند و مهمترین اندوخته او تقواست.

وی افزود: امیر المومنین علی (ع) می‌فرمایند اگر کسی در کارهای خود تقوا داشته باشد حتی اگر این عمل کم باشد مورد قبول خداوند واقع می‌شود.

امام جمعه کرند غرب تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در هفته گذشته به مناسبت قیام ۱۹ دی مردم قم به غیرتی دینی مردم اشاره کردند و آن را دلیل پیروزی‌های انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها معرفی کردند.

ساداتی ادامه داد: در قیام ۱۹ دی مردم به دنبال یک عالم دینی حرکت کردند نه یک روشنفکر غربی و این نمونه بارز و کامل غیرت دینی است.

امام جمعه کرند غرب با اشاره به برنامه ریزی‌های دشمن برای از بین بردن اتحاد مردم، بیان کرد: امروز دشمن برای از بین بردن غیرت دینی و اتحاد مردم، علمای بزرگ و فقیه کشورهای اسلامی را مورد هجمه قرار می‌دهند.

وی افزود: وظیفه ما این است که برای ادامه راه انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌های آن غیرت دینی که بر گرفته از بصیرت است را پاسداری کنیم.

امام جمعه کرند غرب با اشاره به نمونه‌ای از غیرت دینی امروز مردم، ادامه داد: امروز غیرت دینی مردم را زیر تابوت حاج قاسم سلیمانی‌ها می‌بینیم و این خصلت در خون و هویت مردم ما است.

ساداتی ادامه داد: روش دشمن در سنجش غیرت دینی و پاسداشت از آرمان‌های انقلاب اسلامی مردم شکل دیگری به خود گرفته اما هدف اصلی دشمن همان بوده و تنها باید در مقابل ان هشیار بود.

وی افزود: پیش رفت یک کشور امنیت ان است اما دشمن می‌خواهد رو حیه خودباوری و ما می‌توانیم را از ما سلب کند و می‌بینیم که سردار قاسم سلیمانی را به عنوان یک چهره فراملی انکار می‌کنند

امام جمعه کرند در خصوص اقتدار ملت و دولت ایران، ادامه داد: در زمان‌های گذشته و زمان شاهان ایرانی قسمت‌های زیادی از کشور توسط دشمنان و مزدوران اشغال می‌شد اما امروز اییران اقتداری دارد که در مقابل قدرت‌های مستکبر می‌ایستد به گونه‌ای به ضعف خود در مقابل ایران اعتراف می‌کنند.

ارسال نظرات