تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر گفت: لذت بردن از زندگی زمانی حاصل می شود که در آن همه کارها با رنگ الهی جلو ه گری کند بنابراین بهترین سبک زندگی توجه به فرهنگ اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۰۷۵۹۶
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ولی اله نیک فر در گردهمایی تبیینی ترویجی کارکنان سپاه کلیبر  اظهار داشت: زندگی اگر با تجملات و آراستگی و نگاه  غربی اداره شود، بین خالق و مخلوق فاصله افتاده و انسان را رو به سقوط حرکت خواهد داد چراکه در فرهنگ غرب معنویت جایگاهی نداشته و نگرش ها به دنیا و تعلقات آن می باشد.

وی اضافه کرد: دور ماندن از رذایل اخلاقی و اجتناب از محرمات و تجملات و تشریفات خواست دین مقدس اسلام بوده و برای همیشه سعادت انسان را تامین و چراغ هدایت را در دل ها زنده نگه خواهد داشت و راه تکامل و سعادت را خواهد گشود.

حجت الاسلام نیک فر یاد آور شد: چیزی که  امروز زندگی افراد را با آسیب و مشکل مواجه کرده الگو گرفتن از تفکرات و فرهنگ های غیر اسلامی بوده و حرکت در مسیر غربیون و مادیون می باشد ما باید خانواده هایمان را در مسیر سعادت و تکامل قرار بدهیم.

وی اضافه کرد : گل های حیات انسان با عمل به فضایل اخلاقی و سیر راه تقوا و کمال و قرار گرفتن در یک زندگی قرآنی و اسلامی که ساد گی و آسودگی و آرامش در آن می درخشد باز خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها