مخلص الائمه گفت: ظرفیت های بسیار خوبی در استان مرکزی برای تربیت و آموزش نوجوانان وجود دارد که می تواند به کمک آموزش و پرورش بیاید و شورای فرهنگ عمومی استان باید این هم افزایی را محقق کند.
کد خبر: ۹۴۰۷۶۷۴
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی،  «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی در محل مصلی بیت المقدس اراک اظهار کرد: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا موارد بستری و شیوع کرونا روند افزایشی به خود پیدا کرده و این مسئله در استان محسوس است و در مورد سویه جدید بیماری کرونا متاسفانه به غیر از ۴ شهرستان کلیه شهرستان ها درگیر شده اند که پیش بینی شرایط دشوارتری در روزهای آینده را داریم.

وی افزود: ۲۵ درصد از مردم استان مرکزی دوزسوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند که پیش بینی میکنیم استقبال در روزهای آینده قابل توجه تر باشد چراکه با توجه به زمان و نوبت تزریق دوز سوم بسیاری از افراد در روزهای آینده این استقبال را پیش بینی می کنیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: در ایام پیش رو پرهیز از تجمعاتی که در آنها دستورالعمل های بهداشتی نادیده گرفته می شود یک ضرورت مهم است و در برنامه های پیش رو باید برنامه ها به گونه ای برگزار شوند که الگو به مردم معرفی شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش رکن جدی تربیت و پرورش نسل جوان و نوجوان است که متاسفانه این دوسال با آسیب های جدی همراه بود و مشکلاتی برای آن ایجاد شده که شورای فرهنگ عمومی در این راستا کمک و یاری دهد.

مخلص الائمه اضافه کرد: ظرفیت های بسیار خوبی در استان مرکزی برای تربیت و آموزش نوجوانان وجود دارد که می تواند به کمک آموزش و پرورش بیاید و شورای فرهنگ عمومی استان باید این هم افزایی را محقق کند.

وی خاطر نشان کرد: لازم است از سایر ظرفیت های استانی برای پر کردن خلاء های آموزش و پرورش استفاده شود و بسیج به عنوان یک مجموعه کارآمد و توانمند در همه بخش ها ظرفیت های بسیار خوبی دارد که باید از آنها در این راستا به خوبی استفاده کرد و تمام تلاش دولت برای برگزاری حضوری مدارس و دانشگاه ها پای کارآمده و همه دستگاه ها باید دولت را در این راستا یاری دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات