خبرهای داغ:
نهاوند-مدیر آموزش وپرورش نهاوند گفت: آموزش‌دهندگان سوادآموزی در خط مقدم ریشه‌کنی بی‌سوادی قرار دارند.
کد خبر: ۹۴۰۷۶۹۴
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدحسین دارایی امروز در مراسم تجلیل از آموزش‌دهندگان سوادآموزی نهاوند ضمن گرامیداشت هفته‌ شوراهای آموزش وپرورش، اظهار داشت: آموزش‌دهندگان سوادآموزی زحمات زیادی را در شناسایی، جذب و نگه‌داشت سوادآموز متحمل می‌شوند و در واقع در خط مقدم ریشه‌کنی بی‌سوادی قرار دارند.

وی افزود: آمارها نشان می‌دهد که در سال‌های اخیر، چه در حوزه‌ شناسایی و جذب سوادآموزان و چه در حوزه قبولی، رشد قابل توجهی را در سطح شهرستان شاهد بوده‌ایم که این نشان از پیشرفت و پویایی در اداره سوادآموزی شهرستان دارد.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در بخش‌های مختلف آموزش وپرورش، به خصوص پیگیری احداث 20 آموزشگاه توسط بنیاد برکت خاطرنشان کرد: به همت جناب آقای مهندس شهبازی در بخش های مختلف آموزشی، پرورشی، تجهیز و نوسازی فضاهای آموزشی، جذب خیّرین و ... اقدامات بسیار ارزشمندی در دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان صورت پذیرفته است.

وی همچنین کسب رتبه‌ اول استان توسط شورای آموزش وپرورش نهاوند و اداره سوادآموزی نهاوند را حاصل همکاری‌های سایر دستگاه‌ها و در رأس، حمایت‌های فرمانداری شهرستان دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات