خبرهای داغ:
همدان- فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی مادران شهدایی بودند که با دست خود فرزند شهیدشان را به خاک می‌سپردند، گفت: همه آزادیخواهان و شیعیان مدیون خانواده شهدا هستند.
کد خبر: ۹۴۰۷۸۸۴
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی بقایی امروز در مراسم سالروز وفات حضرت ام المبین(س) که با حضور مادران و همسران شهدا به همت حوزه حضرت ام البنین(س) در سالن انصار همدان برگزار شد، ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین(س) اظهار داشت: روز وفات این بانو مصادف با روز تکریم مادران و همسران شهدا است.

وی با بیان اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی مادران شهدایی بودند که با دست خود فرزند شهیدشان را به خاک می‌سپردند، افزود: همه آزادیخواهان و شیعیان مدیون خانواده شهدا هستند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه این رشادت‌های شهدا در تاریخ انقلاب اسلامی ما می‌ماند، عنوان کرد: حضرت ام البنین (س) فرزندان خود را در روز عاشورا از دست داده بود و این مصیبتی که بر او وارد شد همه را در مسیر ولایت دید؛ در انقلاب ما نیز ام البنین‌های بسیاری وجود دارد.

وی گفت: مردم ایران خود را مدیون شهدا می‌دانند و هر اقدامی که در مسیر اعتلای مذهب و دین اسلام برداشته می‌شود و هر اقدامی که برای نجات یک مظلوم در جبهه مقاومت برداشته می‌شود برای شما است تا بتوانیم پاسدارهای خوبی برای انقلاب باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات