خبرهای داغ:
بیکی گفت: برنامه های سه شنبه های تکریم با موضوع «شکوه مادری» موجب تربیت جوانان در مسیر فرهنگ، ایثار و شهادت می شود و مادران شهید را در این راه ثابت قدم می کند و به آنها روحیه می دهد.
کد خبر: ۹۴۰۷۹۱۵
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲

سه شنبه های تکریم با موضوع «شکوه مادری» باعث تقویت مادران شهدا می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ مهدی بیکی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان گفت: روز شهادت حضرت ام البنین(س)، روز تکریم و تجلیل از مادران شهدا، فرهنگ مناسب و خوبی است که در تقویم فرهنگی کشور گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را باید از سرچشمه آن آغاز کرد، افزود: سرچشمه ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مادران شهدا هستند، اگر آنان با اعتقاد راسخ و ایمان قلبی، شهدا را تربیت نمی کردند؛ امروز شاهد ایثارگری و شجاعت فرزندان این ملت در جبهه ها و میادین رزم نبودیم.

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از حداقل فعالیت های فرهنگی که می توان برای تکریم از این مادران قرار داد، نامگذاری یک روز به نام روز تکریم از مادران شهدا و ایثارگران است که مزین به نام مادر شهدای کربلا حضرت ام البنین(س) است.

بیکی اظهارداشت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان نیز در برنامه های سه شنبه های تکریم که برگزار می کند و هر سه شنبه به دیدار یک خانواده شهید می رود، امسال را به نام فصل شکوه مادری قرار داده است که از مادران شهدا تجلیل می کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان تصریح کرد: برنامه های سه شنبه های تکریم با موضوع «شکوه مادری» موجب تربیت جوانان در مسیر فرهنگ، ایثار و شهادت می شود و مادران شهید را در این راه ثابت قدم می کند و به آنها روحیه می دهد.

وی خاطرنشان کرد : شک نباید کرد که جوامع غربی و سکولار از فرهنگ ایثار و شهادت به شدت وحشت دارند و این فرهنگ غنی و ریشه دار همچون کمربند امنیتی باعث جلوگیری تهاجم و طمع تهاجم به کشور شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها