ساری-حجت الاسلام نبوی با تصریح بر اینکه باید در انتقال رشادت‌ها و نقش شهدای روحانی در جنگ تحمیلی به نسل سوم و چهارم انقلاب تلاش بیشتری کرد،گفت:نباید بگذاریم یاد شهدای روحانی به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۹۴۰۸۰۶۰
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام میثم نبوی مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا به همراه برخی ار اعضای دفتر نمایندگی سپاه کربلا به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البین (س) و تکریم مادران و همسران شهدا با خانواده روحانی شهید مدافع حرم کریمیان در بابلسر دیدار کرد.

حجت الاسلام نبوی در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا، به ویژه شهدای روحانی گفت: شهدای روحانی که بیشترین شهید را نسبت به جامعه اقشاری دارند، شهدایی مظلومی هستند و باید برای شناساندن شهدای جامعه روحانیت تلاش کرد.

مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا با تاکید بر  ترویج سبک زندگی شهدای روحانی افزود: نقش روحانیت در دوران هشت سال دفاع مقدس، به بویژه در خدمت به نظام و انقلاب نقشی پررنگ و بی بدیل است.

حجت الاسلام نبوی با تصریح بر اینکه باید در انتقال رشادت‌ها و نقش شهدای روحانی به نسل سوم و چهارم انقلاب تلاش بیشتری کرد، ادامه داد:نباید بگذاریم یاد شهدای روحانی به فراموشی سپرده شود.

مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب  به اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهیدان و روحیه فداکاری و شهادت، و با بیان اینکه برترین شخصیت‌ها و چهره‌های درخشان تاریخ ما در قرن‌های اخیر، شهدا بودند، خاطرنشان کرد:دشمن همه تلاش خود را در به فراموشی سپرده نام و یاد شهدا در کشور بکار گرفته است، نباید بگذاریم دشمن به اهداف خود برسد. رهبر معظم انقلاب هم در این رابطه می‌فرمایند که هرکسی سعی کند  یاد شهدا به فراموشی سپرده شود، به کشور خیانت کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها